لوگو پزشکت

مشاوره آنلاین پزشکی - پزشکت

چرا مردها، زنان مو بلند را دوست دارند؟

چرا مردها، زنان مو بلند را دوست دارند؟ || پزشکت

فهرست مطالب

فرم با 5 گزینه

تا دیر نشده علائمتو بگو، پزشکتو بگم:

-----------------------------------------

علاقه مردان به موهای بلند، موهای سر در خانم ها به اشکال و اندازه های مختلف وجود دارند. گاهی کوتاه و مجعد و گاهی بلند و صاف است. صرف نظر از نوع مو، همه می خواهند احساس راحتی کنند. با این حال، وقتی یک نوع مو جذاب تر از بقیه موها در نظر گرفته شود، نگهداری از آنها و راحت بودن با آنها زیاد هم کار آسانی نیست.

بسیاری از مردم زمان و تلاش زیادی را صرف موهای خود می کنند، محصولات مخصوص مو را می خرند، تحت درمان های پرهزینه مراقبت از مو قرار می گیرند. بر همین اساس ما سعی کرده ایم در این مقاله از پزشکت این مقاله نگاهی دقیق‌تر به این موضوع داشته باشیم که چرا موهای بلند برای هر دو جنس جذاب‌تر است. اگر شما هم دوست دارید بدانید که چرا مردها موهای بلند زنان را دوست دارند؟ این مقاله را تا انتها بخوانید.

دیدگاه تکاملی در مورد موهای بلند

کارشناسان معتقدند دلیل جذابیت بیشتر موهای بلند، دلیل تکاملی است. به طور خلاصه، اعتقاد بر این است که بلندی موهای یک زن نشان دهنده توانایی بدن او برای بچه دار شدن است. به نوبه خود، این امر باروری زنان را به یکی از نشانه های زیبایی انسان تبدیل می کند.

برای کسانی که نگران وضعیت موهای خود هستند، جدا از سرمایه گذاری در محصولات مراقبت از مو، بهتر است به پزشک مراجعه کنند تا بررسی شود که آیا چنین مشکلاتی ناشی از کمبود ریزمغذی ها یا بیماری های مختلف نیست.

نتایج یک مطالعه انجام شده توسط دانشگاه غربی انتاریو (UWO) این یافته ها را تایید کرد. پس از بررسی طول مو در مدل‌ها، شرکت‌کنندگان مرد ترجیح دادند مدل‌هایی با موهای بلندتر و سطح جذابیت بالاتری داشته باشند.

بر این اساس می توان نتیجه گرفت که مردان موهای بلند را جذاب می دانند زیرا نشان می دهد که یک زن چقدر بارور است. از این نظر می توان گفت که مردان به زنان با موهای بلند بیشتر از آنهایی که موهای کوتاه دارند، جذب می شوند.

شاید برای شما هم جالب باشد علت صدای زنانه در مردان را بدانید.

چرا مردان جذب موهای بلند می شوند؟

چرا مردها، زنان مو بلند را دوست دارند؟ || پزشکت

اغلب خانم ها زمان، پول و توجه زیادی را صرف زیبایی موهای خود می کنند. موهای زیبا باعث می شود زن احساس اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد و در بسیاری از موارد برای شریک زندگی خودشان جذاب تر شوند. اما چه چیزی مردان را به سمت زنان با موهای بلند جذب می کند؟

در هر صورت، به نظر می رسد که یک زن موهای بلند یا موهای کوتاه داشته باشد، به اندازه ظاهر زنانه یا مردانه او مهم نیست. به عنوان مثال، اگر زنی از لباس‌های مردانه استفاده کند، ممکن است با توجه به هنجارهای جنسیتی، خیلی زنانه شناخته نشود، حتی اگر مدل موی جذابی داشته باشد.

مردان بیشتر به زنانی که موهای بلند باز دارند کمک می کنند.

به نظر می رسد که مردان به طور کلی زنان با مو را ترجیح می دهند چون زنانه است. از طرفی هم به نظر می رسد یک آزمایش میدانی بر روی مدل موی زنان و رفتار مردان نشان داد که مردان بیشتر به زنانی با موهای بلندتر که به طور طبیعی روی گردن، شانه‌ها و قسمت بالای پشت او می‌افتند کمک می‌کنند.

زنان در این آزمایش از سه مدل مو استفاده کردند: موهایی که به طور طبیعی روی شانه‌ها و پشت‌شان می‌ریزند، موهایی دم اسبی، و موهایی که به صورت تابیده شده بودند. این آزمایش نشان داد که مردان بیشتر به زنانی با موهای باز که به طور طبیعی روی گردن، شانه ها و قسمت بالای پشت آنها می افتند کمک می کنند.

پیوند موهای بلند با زنانگی

موهای بلند به طور سنتی با زنانگی مرتبط است، که مطمئنم دلیل این امر این است که تقریباً نیمی از مردان موهای بلند، ضخیم و موج دار را به عنوان جذاب ترین مدل شماره یک زنان خود انتخاب می کنند. بسیاری از ویژگی‌های زنانگی سنتی، که بسیاری از زنان معاصر اکنون آن‌ها را با ضعف مرتبط می‌دانند، در واقع مظاهر قدرت عمیق درونی هستند.

برای بسیاری از مردان، زن ایده آل درخشنده، درخشان، پذیرا و در عین حال قدرتمند، فریبنده و در عین حال پاک، زیبا، محبوب، پربار، زنانه خواهد بود.

موهای بلند زیبا و حسی است، طعم زنانه بیشتری به یک زن می بخشد و در مقابل یک بالش سفید جذاب به نظر می رسد. از طرفی موهای قوی بلند و خوب یک عامل بیولوژیکی است که به طور سنتی با ویژگی های زنانه یک زن مرتبط است و یک مرد اغلب به طور طبیعی و ناخودآگاه خود را به دنبال چنین شریکی می بیند. اگر به دنبال زیبایی خود هستید بخوانید که چگونه به تناسب اندام برسیم؟

موهای بلند مردان را اغوا می کند!

احتمال دارد این مورد خیلی درست به نظر نرسد، اما برخی معتقدند یک زن با موهای بلند و زیبا در واقع می تواند مردی را سریعتر از زنی با دم اسبی ضخیم و لاغر و نازک اغوا کند. زنی با موهای بلند و زیبا می تواند با موهایش بازی کند، اغلب وقتی موهایش نیمی از صورتش را می پوشاند زیبا به نظر می رسد. همچنین این فرصت را به مرد می دهد تا با موهای او بازی کند. می تواند بسیار رمانتیک باشد.

موهای بلند نسبت به مدل‌های کوتاه‌تر، تنوع بسیار بیشتری را در اختیار زنان قرار می‌دهد. شما می توانید موهای خود را صاف، وحشی و موج دار، نیمه بالا، نیمه پایین، سنجاق بزنید و یا حتی ببافید. این تنوع پذیری برای مردان جذاب است. حتی می تواند نشان دهنده هیجان یک زن باشد. از آنجایی که مردان موجودات بصری هستند، مدل های مو به طور چشمگیری متفاوت بسیار جذاب هستند.

مراقبت از موهای بلند آسان نیست. حالت دادن گرما، شرایط آب و هوایی و سبک زندگی ما همگی می توانند موهای ما را خراب کنند. به این ترتیب، رشد موهای بلند و سالم نشان دهنده میزانی از تعهد و مسئولیت است، ویژگی هایی که هر دو برای جنس مخالف جذاب هستند. موهای بلند به خودی خود یک هنر است. مردان از نظر ژنتیکی برای توجه به این نشانه های بصری طراحی شده اند.

کدام موهای بلند را دوست دارند، مردان یا زنان؟

چرا مردها، زنان مو بلند را دوست دارند؟ || پزشکت

علایق مردان و زنان متفاوت است، بنابراین در زیبایی ظاهری ترجیحات متفاوتی دارند. با این حال، مواردی وجود دارد که هر دو جنس در مورد ترجیحات خود توافق دارند.

در مورد موهای بلند، هر دو جنس آن را ترجیح می دهند زیرا موهای بلند ظاهر زن را جذاب تر می کند . ظاهراً این بدان معناست که هم مردان و هم زنان، زنان با موهای بلند را جذاب‌تر از زنان با موهای کوتاه می‌دانند. با این حال، این ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد.

به گفته برخی از کارشناسان، مردان بیشتر جذب زنان با موهای بلند می شوند، زیرا که موهای بلند یک زن نشان می دهد می تواند منابع بیشتری را برای فرزندان خود فراهم کند. از این نظر، مردان تمایل دارند زنانی را ترجیح دهند که پتانسیل داشتن نرخ باروری بالاتر را دارند.

با این حال، کارشناسان دیگر استدلال می کنند که مردان به همان اندازه جذب زنانی می شوند که موهای بلند دارند، زیرا زنانه تر به نظر می رسند. به عبارت دیگر، مردان موهای بلند را به زنانه بودن مرتبط می‌دانند و آن را جذاب می‌دانند، زیرا آن را نشانه زنانگی می‌دانند.

این تصور را می توان با این واقعیت توضیح داد که به طور کلی، زنان موهای بلندتری نسبت به مردان دارند. از این نظر، مردان موهای بلند را زنانه و آن را جذاب می‌دانند، زیرا برای جذب زنان زنانه طراحی شده‌اند.

چرا مردان همسر خود را ترک می کنند؟ شایع ترین علل ترک همسران را بشناسید.

زنان نسبت به مردان نسبت به بلندی مو حساس تر هستند!

چرا مردها، زنان مو بلند را دوست دارند؟ || پزشکت

متخصصان دریافته اند که زنان نسبت به مردان به بلندی موهای افراد حساس تر هستند. در واقع، زنان می توانند تغییرات کوچکی در طول صورت و سر افراد را با دقت بیشتری نسبت به مردان درک کنند. به عنوان مثال، زنان می توانند تغییرات حتی یک میلی متری را در طول پیشانی تشخیص دهند.

این نشان می دهد که زنان نسبت به مردان نسبت به بلندی موهای دیگران حساس تر هستند. همانطور که قبلا ذکر شد، این ممکن است به این دلیل باشد که زنان نسبت به نشانه های زنانگی حساس تر هستند و اینکه چقدر “زنانه” یک فرد به نظر می رسد آنها را جذاب می کند. از این رو می توان گفت زنان نسبت به مردان درک بهتری از بلندی موی افراد دارند.

به همین دلیل است که هر دو جنس صورت‌های بلند را جذاب‌تر از چهره‌های کوتاه می‌دانند. علاوه بر این، می توان گفت که چهره های مردانه با موهای بلند جذاب تر از چهره های با موهای کوتاه تر به حساب می آیند. این امر مخصوصاً برای مردان مسن‌تر که موهای کوتاه‌تری دارند صادق است، زیرا وقتی مدل‌های موی بلندتری دارند، تمایل دارند جوان‌تر از سن واقعی خود به نظر برسند.

چرا خانم ها جذب موهای بلند می شوند؟

دیدگاه تکاملی در مورد مو همچنین می تواند توضیح دهد که چرا زنان به مردانی با موهای بلندتر جذب می شوند. به طور خلاصه، می توان گفت که مردان با موهای بلند جذاب تر به نظر می رسند، زیرا احتمالاً می توانند ژن های بیشتری را برای فرزندان خود فراهم کنند.

این بدان معناست که زنی که از مردی صاحب فرزند می شود، احتمال دارد فرزندی داشته باشد که حامل ژن ها و ویژگی های او باشد. از این نظر می توان نتیجه گرفت که مردان با موهای بلند جذاب تر و در نتیجه مردانه تر تلقی می شوند.

سخن آخر

هر فردی ترجیحات خود را در مورد ظاهر شرکای ایده آل دارد. برخی ممکن است افراد با تیپ بدنی خاص، با صورت های گردتر یا بلندتر یا شاید با موهایی با طول خاص را ترجیح دهند. با این حال، همانطور که مشخص است، ژن ها در فرآیند تصمیم گیری نقش دارند. در نتیجه، برخی از افراد موهای بلند را نشانه جوانی و باروری می دانند و این ویژگی هایی است که برخی از مرد ها و حتی زنان ، شرکا با موهای بلند را بیشتر دوست دارند. برای افزایش احتمال باروری بخوانید که اسپرم صفر چگونه تشخیص و درمان می شود؟

همین حالا سوال خودتون رو از بهترین متخصصان پزشکت بپرسید!

به این مقاله چه امتیازی می دهید؟

0 / 5. تعداد رای ها: 0

هنوز کسی نظرش را ثبت نکرده شما اولین نفر باشید.

1

مقالات مرتبط

1 دیدگاه

  1. سلام امیدوارم به این سوال پاسخ داده بشه
    از لحاظ علمی زنی که کل بدنش پوشیدست ولی موهاش بازه باعث تحریک کسی میشه؟؟؟
    من خیلی وقته دارم درموردش تحقیق میکنم ولی واقعا جواب درست پیدا نمیکنم هرکس ی چیزی میگه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره آنلاین پزشکی در هر ساعت از شبانه روز