لوگو پزشکت

مشاوره آنلاین پزشکی - پزشکت

رادیو پزشکت

ارتباط با دختران و شروع مکالمه

ارتباط با دختران و شروع مکالمه | پزشکت

فهرست مطالب

ارتباط با دختران و شروع مکالمه

فرم با 5 گزینه

تا دیر نشده علائمتو بگو، پزشکتو بگم:


شروع ارتباط با دختران و مکالمه می تواند برای شما چالش برانگیز باشد. شما می خواهید با نشان دادن بهترین رفتار از خود، او را تحت تأثیر قرار دهید. اما در مورد چگونگی انجام آن چیزی نمی دانید.

در واقع این که چگونه مکالمه را شروع کنید، بسیار مهم است. شما باید برای تحت تأثیر قرار دادن یک دختر، باید به برخی از تکنیک های مناسب و اعتماد به نفس مجهز باشید.

نکاتی برای شروع ارتباط با دختران و مکالمه رو در رو

شروع ارتباط با دختران ممکن است برای شما نگران کننده باشد. دانستن اینکه چه چیزی بگویید به آرامش شما کمک می کند. روش های ایجاد یک احساس عالی در مکالمه با دخترها عبارت است از:

از او تعریف کنید.

خانم ها دوست دارند از آنها تعریف شود. در تعارف های خود صادق و مودب باشید. اظهارات غیرصادقانه ممکن است نتیجه معکوس دهد.

از زیبایی لبخند یا چشمانش تعریف کنید. می توانید به سلیقه اش در لباس پوشیدن احترام بگذارید. برای ایجاد یک تاثیر خوب تعریف شما باید کوتاه، مختصر و تأثیرگذار باشد. در تعریف خود زیاده روی نکنید. تعارفات زیاد باعث می شود رفتار شما غیر صمیمی به نظر برسد.

به او سلام کنید.

برای نزدیک شدن به دختری که دوست دارید همیشه لازم نیست مکالمه را با جمله خاصی شروع کنید. یک سلام ساده برای شروع مکالمه کافی است. هنگام سلام کردن به دختر مورد علاقه تان لبخند به لب داشته باشید. به زبان بدن خود دقت کرده و هنگام صحبت اعتماد به نفس خود را حفظ کنید.

در هنگام سلام و احوالپرسی تماس چشمی و توجه را فراموش نکنید. هنگام تصمیم گیری درباره رویکرد بعدی، واکنش او را زیر نظر داشته باشید. در زمان صحبت فاصله قابل احترامی را حفظ کنید.

خود را به او معرفی کنید.

وقتی با فرد جدیدی آشنا می شوید، بهتر است که به او درباره خود بگویید. صحبت را با گفتن نام، شغل و علایق خود شروع کنید. به اشتراک گذاشتن اینکه چرا به او نزدیک شدید می تواند دختر مورد علاقه شما را تحت تأثیر قرار دهد.

شما می توانید ضمن صحبت های خود خاطره ای بامزه تعریف کنید. معرفی خود را کوتاه و مختصر نگه دارید. اگر زیاد درباره خود صحبت کنید، ممکن است احساس کند که شما بیش از حد خود به خود مغرور شده اید. در هنگام صحبت، به زبان بدن او توجه کنید. اگر لبخند زده و یا مشتاقانه گوش می دهد، نشان دهنده این است که مکالمه به خوبی پیش می رود.

به یک خصوصیت مشترک اشاره کنید.

ارتباط با دختران و شروع مکالمه | پزشکت

شروع یک مکالمه در مورد چیز مشترکی که بین شما وجود دارد به برقراری ارتباط فوری کمک می کند. اگر در یک مهمانی حضور دارید می توانید بگویید که مهمانی خوبی است. اگر یکدیگر را از طریق دوستان مشترک ملاقات کرده اید، می توانید از او بپرسید که چطور آن دوست مشترک را می شناسد.

در مورد علاقه اش بپرسید.

سوال کردن در مورد علاقه های یک دختر می تواند به برقراری رابطه و در نتیجه ادامه مکالمه کمک کند. اگر او از یک آهنگ در باشگاه ورزشی لذت می برد، به او بگویید که من این آهنگ را دوست دارم، آیا تو هم به این آهنگ علاقه داری؟ اگر او پاسخ مثبت دهد، می توانید صحبت را با این سوال دنبال کنید که آیا آهنگ جدید این خواننده را گوش داده اید؟ از طرح سوالات شخصی خودداری کنید. از او در مورد فیلمی که اخیراً دیده است، برنامه تلویزیونی که از آن لذت می برد و نوع غذایی که می پسندد، بپرسید. وقتی او شروع به صحبت کرد، به صحبت هایش خوب گوش کنید. دختران، مردانی را دوست دارند که شنونده خوبی هستند.

در مورد  سائل روز از او سوال کنید.

پرسیدن از او درباره روزی که گذرانده است می تواند شروع وبی برای گفتگو باشد. هنگام طرح سوال ملایم و مهربان باشید. می توانید بپرسید که روزت چطور بود. به او بگویید که واقعاً می خواهید او را بشناسید. ادب شما باعث می شود او به ادامه مکالمه علاقه نشان دهد. اگر به نظر می رسد او از روز خود ناراضی است، با تعریف یک موضوع خنده دار به او روحیه ببخشید.

از او درخواست راهنمایی کنید.

اگر مراجعه مستقیم به دختر مورد علاقه تان باعث شکستن غرورتان می شود، از او درخواست پیشنهاد یا کمک کنید. این کار راه خوبی برای شکستن یخ رابطه است. ضمن اینکه باعث شکسته شدن غرور شما نیز نمی شود. اگر در یک دفتر مشترک کار می کنید، از او در مورد یک پروژه خاص راهنمایی بگیرید. در دانشگاه، می توانید برای یادداشت برداری به او نزدیک شوید یا جزوه های مهم درسی را از او بخواهید. اگر در یک مهمانی یکدیگر را ملاقات کردید، در مورد غذا یا نوشیدنی از او سوال کنید.

تکنیک های شروع رابطه با دختران

ارتباط با دختران و شروع مکالمه | پزشکت

حتی اگر خجالتی باشید تکنیک های مناسب به شما کمک می کند که مکالمه طولانی با دختر مورد علاقه تان داشته باشید.

متن صبح بخیر ارسال کنید.

ارسال متن شیرین صبح بخیر راهی عالی برای اشتغال افکار او است. شما می توانید یک پیام کوتاه و تأثیرگذار برای او بفرستید. بعد از ارسال کردن پیام صبح بخیر منتظر پاسخ او باشید. اگر پاسخ نمی دهد او را با متن بمباران نکنید.

پیام عاشقانه به اشتراک بگذارید.

اگر مدت زیادی است که او را می شناسید، ارسال متن عاشقانه می تواند راه خوبی برای شما باشد. برخی از متن های عاشقانه باعث برانگیختن روحیه می شود. به او بگویید هر وقت به تو فکر می کنم، لبخند صورتم را روشن می کند. با کمی شوخ طبعی به او بگویید که دیشب خوابش را دیده اید.

در مورد آینده صحبت کنید.

صحبت در مورد آینده یک روش ساده برای شروع مکالمه است. می توانید صحبت را با یک سوال شروع کنید. این راه مناسبی برای شکستن یخ رابطه است. صحبت در مورد آینده باعث می شود شما در مورد موضوع صحبت نگران و دستپاچه نشوید. اگر مهمانی مشترکی در راه باشد، می توانید بپرسید امشب برای مهمانی می آیی؟ یا می توانید بگویید امیدوارم امشب شما را در مهمانی ببینم.

اگر در دانشگاه هستید و امتحانی در پیش است، از او بپرسید که آیا همه چیز برای امتحان فردا آماده است؟ من فوق العاده مضطرب هستم. همچنین می توانید مکالمه را با صحبت در مورد تعطیلات آینده آغاز کنید. به عنوان مثال بگویید هفته بعد تعطیلات عید است. من بسیار هیجان زده هستم. شما چه برنامه ای برای تعطیلات دارید؟

از او نظر خواهی کنید.

پرسیدن نظر او نه تنها راهی عالی برای یک مکالمه فوق العاده است بلکه این پیام را به او می رساند که شما برای نظرات او ارزش قائل هستید. این همچنین یک روش عالی برای شناخت نظرات و روحیات دختر مورد علاقه تان است. می توانید نظرات او را درباره موارد مختلف جویا شوید. به عنوان مثال، از او بپرسید که در مورد تماشای فیلم یا تئاتر جدید چه پیشنهادی دارد؟

اگر اهل رفتن به رستوران هستید، بهتر است ترجیحات غذایی او را بدانید. از او بپرسید برای غذا خوردن در بیرون چه رستورانی را پیشنهاد می کند. می توانید این سوال را با ارسال یک پیامک از او بپرسید. اگر او نیز به غذا خوردن در رستوران علاقه دارد، با خوشحالی چندین مکان را به شما توصیه می کند.

سوال های جالب بپرسید.

ارتباط با دختران و شروع مکالمه | پزشکت

طرح سوالات جالب به شما کمک می کند تا یکدیگر را به خوبی بشناسید و گفتگو را زنده نگه دارید. سوالاتی مانند عجیب ترین کاری که تا حالا انجام داده اید چیست؟ پرسیدن این سوال باعث تعریف کردن انبوه خاطرات خواهد شد. این سوالات و پاسخ های آن مکالمه را برای هر دوی شما گرم و صمیمی می کند.

شما می توانید طیف گسترده ای از موضوعات را با این روش پوشش دهید و موارد زیادی را درباره یکدیگر کشف کنید. از جواب دادن به سوالات با کلمات بله یا خیر بپرهیزید. زیرا این جواب ها می توانند به سرعت مکالمه را خاتمه دهند.

موارد جالب را به اشتراک بگذارید.

گاهی اوقات، اتفاقات تصادفی اما هیجان انگیز می توانند روحیه را تغییر داده و منجر به یک گفتگوی عالی شوند. حقایقی را متناسب با زمان، موقعیت یا شخصیت وی انتخاب کنید. می توانید یک سوال مرتبط با واقعیت بپرسید. به عنوان مثال از او سوال کنید چند فنجان قهوه در روز می نوشد.

می توانید یک واقعیت جالب درباره موسیقی مطرح کنید. به عنوان مثال به او بگویید آیا می دانید نوع موسیقی که گوش می دهید بر نحوه درک جهان تأثیر می گذارد؟ یا اینکه بپرسید در حال حاظر به چه آهنگی گوش میدهد؟

هیجان ایجاد کنید.

متن هایی که رمز و راز ایجاد می کنند باعث می شوند که فرد مورد علاقه شما سریعتر پاسخ دهد. نکته اصلی در چنین متن هایی، میزان اطلاعات به اشتراک گذاشته شده است. به عنوان مثال می توانید به او پیام بدهید که امروز شگفت انگیزترین اتفاق برای من افتاد.

استفاده از موضوع مورد علاقه و ایجاد تعلیق باعث هیجان او خواهد شد. به عنوان مثال اگر به یک دانشگاه می روید از آن برای ایجاد رمز و راز استفاده کنید. می توانید به او پیام بدهید که استاد امروز صحبت های عجیبی در کلاس می کرد. ایجاد رمز و راز می تواند عنصر سرگرم کننده ای به هر مکالمه اضافه کند.

نکاتی برای ارتباط با دختران و مکالمه آنلاین

ارتباط با دختران و شروع مکالمه | پزشکت

دختران به دلیل تجربه های ناخوشایند خود، در هنگام مکالمه آنلاین ترجیح می دهند کمی محتاط باشند. با یک رویکرد صحیح، می توانید او را برای صحبت راضی کنید. این روش ها عبارتند از:

برای ارتباط با دختران باید شوخ طبع باشید.

نشان دادن شوخ طبعی و کنجکاوی می تواند سریعتر مورد توجه قرار گرفته و تأثیر بسیار خوبی ایجاد کند. سعی کنید پیام شما ساده و مختصر باشد. از ارسال مطالب توهین آمیز اجتناب کنید. در شوخ طبعی از حد معمول فراتر نروید. به عنوان مثال اگر او در عکس پروفایل خود یک تی شرت پوشیده است، به او بگویید من همان تی شرت ای را دارم که شما در عکس پروفایل خود پوشیده اید. مطمئن هستی که تی شرت من را بر نداشته ای؟ با این جمله ساده می توانید باعث لبخند او شوید.

از پروفایل او کمک بگیرید.

برای دریافت نشانه هایی در مورد چگونگی شروع مکالمه، بیوگرافی او را در رسانه های اجتماعی بررسی کنید. اگر او اشاره کرده است که یک کتاب دوست دارد، از او بخواهید که یک کتاب جالب برای مطالعه به شما معرفی کند.

با هم از یک دوست مشترک صحبت کنید.

ارتباط با دختران و شروع مکالمه | پزشکت

اگر در شبکه های اجتماعی دوستان مشترکی دارید، از نام آنها برای شروع یک مکالمه استفاده کنید. این کار باعث می شود تا ارتباط بهتری برقرار کنید.

از پست های او استفاده کنید.

پست های او می تواند چیزهای زیادی در مورد شخصیت او به شما بگوید. می توانید از آنها برای شکستن یخ رابطه و برقراری ارتباط آنلاین استفاده کنید. به عنوان مثال اگر او یک دستور کیک را به اشتراک گذاشته است، از او در مورد کیک پرسیده و بگویید که این کیک بسیار خوشمزه به نظر می رسد.

از او اجازه بگیرید.

درخواست اجازه قبل از شروع یک مکالمه آنلاین نشان می دهد که شما با ملاحظه و مودب هستید. او شما را یک تهدید نمی داند و ممکن است به شما فرصتی برای دوستی بدهد.  ز او بپرسید آیا اجازه دارم کمی با شما صحبت کنم؟ مکالمه را بعد از رضایت او را شروع کنید.

نزدیک شدن به دختری که دوستش دارید وقتی آسان است که شما تکنیک های صحیح گفتگو را بلد باشید. اعتماد به نفس و کمی جذابیت به شما کمک می کند تا با دختری که دوست دارید مکالمه ای روان و هیجان انگیز داشته باشید. به خاطر داشته باشید که مکالمه یک رابطه دو طرفه است، بنابراین پاسخ های او را درک کرده و متناسب با آن مکالمه خود را ادامه دهید.

منبع:

https://www.momjunction.com/articles/how-to-start-a-conversation-with-a-girl_00704068/

همین حالا سوال خودتون رو از بهترین متخصصان پزشکت بپرسید!

به این مقاله چه امتیازی می دهید؟

0 / 5. تعداد رای ها: 0

هنوز کسی نظرش را ثبت نکرده شما اولین نفر باشید.

1

مقالات مرتبط

نمایش کامنت‌ها

1 دیدگاه

  1. به نظرم وقتی یه پسر خودش رابطه رو شروع می کنه یعنی بهت نیار داره ولی وقتی شروع نمی کنه یعنی یه یکی رو داره و تو داری گناه می کنی که بهش فکر می کنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره آنلاین پزشکی در هر ساعت از شبانه روز