لوگو پزشکت
زبان

العربی

رادیو پزشکت

نشانه های کسی که دوستمان ندارد

نشانه های کسی که دوستمان ندارد|| پزشکت

فهرست مطالب

فرم با 5 گزینه

تا دیر نشده علائمتو بگو، پزشکتو بگم:


مهم نیست چقدر خوب هستید یا چگونه با دیگران رفتار می کنید، زیرا به هر حال باز هم افرادی هستند که شما را دوست ندارند. بنابراین، در این مقاله، ما به شما آموزش می‌دهیم که چگونه بفهمید چه کسانی شما را دوست ندارند. 15 نشانه مختلف وجود دارد که به شما کمک می کنند تا بتوانید کسانی را شناسایی کنید که به ظاهر نشان می دهند شما را دوست دارند، اما در عمق وجودشان از شما کینه‌ به دل دارند. به این ترتیب می توانید آنها را از زندگی خود خارج کنید. این کار حداقل باعث می شود که از اندوه و دل شکستگی خود پیشگیری کنید. پس برای شناسایی این علائم بهتر است ادامه مقاله را تا انتها بخوانید:

زبان بدن بسته ای دارند.

افرادی که شما را دوست ندارند ممکن است، این حقیقت را از طریق زبان بدن خود بیان کنند. شما اغلب می توانید چنین تفاوت هایی را بین افراد درون گرا و برون گرا نیز مشاهده کنید. افرادی که شما را دوست دارند به سمت شما متمایل می شوند و بسیار علاقمند به گفتگو با شما هستند. اگر شخصی که در کنار شما است به چشم هایتان نگاه نمی کند و یا دست ها و پاهایش را روی هم می اندازد این نشانه خوبی است که به شما نشان می دهد این فرد شما را دوست ندارد.

بی علاقه بودن|| پزشکت

لبخند ساختگی دارند.

اگر لبخند شخصی برای شما واقعی به نظر نمی رسد، ممکن است به این معنی باشد که او شما را دوست ندارد. در یک رابطه شاد، وقتی افراد با یکدیگر آرامش دارند، نیازی به لبخند زدن نیست. با این حال، اگر شخصی دوست نداشته باشد در حضور شما باشد، ممکن است هنگام تعامل شما لبخند بزند. این لبخند ساختگی برای پنهان کردن نارضایتی شخص و عدم خوشحالی او از بودن در کنار شما است.

گردن خود را می خارانند.

اگر کسی شما را دوست نداشته باشد، خاراندن گردن یک علامت رایج است، که به کمک آن می توانید بفهمید که این شخص اصلا شما را دوست ندارد. با این حال، گاهی ممکن است آن را به عنوان علامت معاشقه اشتباه گرفت. وقتی مطمئن هستید که آن شخص با شما معاشقه نمی کند، این می تواند نشانه ای از عدم علاقه باشد. گاهی ممکن است فرد شانه های خود را بالا بیاورد و سعی کند گردن خود را پنهان کند. این بدان معناست که آنها چیزی را از شما پنهان می کنند یا با شما مخالف هستند اما تمایلی به بحث بیشتر در مورد آن ندارند.

سعی می کنند کمی از شما فاصله بگیرند.

اگر کسی شما را دوست داشته باشد معمولا نزدیک شما می نشیند و سعی می کند فاصله کمی بین شما باقی بماند. اما برعکس اگر فردی مدام از شما دور می شود در حالی که شما با او در ارتباط هستید، ممکن است شما را دوست نداشته باشد. در حالی که دور شدن در صورت شلوغ بودن محیط کاملاً طبیعی است. اغلب اوقات، شخصی که شما را دوست ندارد ممکن است آگاهانه یا ناخودآگاه از شما دوری کند. این به سادگی به این معنی است که آنها علاقه ای به تعامل با شما ندارند.

مکالمات آنها سطحی است.

اگر فردی مکالمات سطحی با شما دارد، می تواند به این معنی باشد که به شما اهمیتی نمی دهد. وقتی وجود شما برای کسی دارای اهمیت است، از صمیم قلب می خواهد در مورد شما بیشتر بداند. به عنوان مثال اینکه چگونه کار می‌کنید و یا چه برنامه ای دارید. آنها سؤالاتی می پرسند که نشان می دهد به شما علاقه مند هستند. این ممکن است باعث شود که به اندازه کافی احساس راحتی کنید تا بتوانید جزئیات زندگی خود را به صورتی کاملا صمیمانه با آنها در میان بگذارید. علتش این است که شما می دانید این نوع دوستان به شما اهمیت می دهند، متقابلا شما را دوست دارند و همچنین قابل اعتماد هستند. کسی که شما را دوست ندارد سوالات عمیقی از شما نخواهد پرسید. این افراد دائما مراقب هستند که از لحاظ عاطفی خیلی به شما نزدیک نشوند.

لب هایشان را جمع می کنند.

اگر فردی هنگام صحبت لب های خود را به هم فشار می دهد، ممکن است به این معنی باشد که در حضور شما احساس ناراحتی می کند. گاهی اوقات ممکن است به این معنی باشد که آنها با موضوع بحث موافق نیستند. اگر چنین احساسی دارید، موضوع را عوض کنید و ببینید آیا آنها دوباره لب های خود را به هم می بندند یا خیر. در واقع فشار دادن و جمع کردن لب ها واکنشی است که اغلب به صورت ناخودآگاه انجام می شود. جمع کردن لب ها یکی از راحت ترین راههایی است که به کمک آن می توانید افرادی که شما را دوست ندارند را شناسایی کنید.

عدم تماس چشمی|| پزشکت

 تماس چشمی را حفظ نمی کنند.

حفظ تماس چشمی در هنگام صحبت با دیگران یکی از آداب معاشرت است. اگر فردی عمداً در حین صحبت کردن با شما دائم به اطراف نگاه می کند، می تواند به این معنی باشد که او شما را دوست ندارد. این اشخاص از ارتباط با شما هیچ گونه لذتی نمی برند و بنابراین نیازی به حفظ تماس چشمی در خود نمی بینند. حتی آنها ممکن است به چیزهای دیگر اطرافشان بیشتر از آنچه شما می گویید علاقه مند باشند.

تماس چشمی را بیش از حد حفظ می کنند.

در حالی که عدم برقراری ارتباط چشمی راهی برای تشخیص اینکه کسی شما را دوست ندارد، است، عکس این موضوع نیز صدق می کند. فردی که به طور مداوم در چشمان شما نگاه می کند، نمی خواهد در جمع شما باشد، اما نسبت به احساسات خود احساس گناه می کند. برای جبران بیزاری بیش از حد، هنگام صحبت به شما خیره می شوند. آنها ناخودآگاه این کار را انجام می دهند، اما شما می توانید آن را به عنوان یک نشانه در نظر بگیرید.

آنها منعکس کننده اعمال شما نیستند.

وقتی شخصی شما را دوست دارد، ناخودآگاه تمایل دارد مانند یک آینه، اعمال و زبان بدن یا حتی صدای شما را منعکس کند. این یکی از راه های اجتماعی شدن و ایجاد این باور در دیگران است که آنها شبیه شما هستند. با این حال، وقتی شخصی از شما بدش می آید، از اعمال شما تقلید نمی کند. آنها نیازی به عضویت در جمع شما نمی بینند و از این رو ترجیح می دهند تا حد امکان موضع خود را حفظ کنند.

بی علاقه|| پزشکت

آنها به شما دست نمی زنند.

وقتی شخصی شما را دوست دارد، حتی اگر فقط دوستان معمولی باشید، تمایل دارد به شما نزدیک شود و شما را لمس کند. لمس کردن حرکتی است که اغلب از روی صمیمیت انجام می شود و نشان دهنده اعتماد و همچنین علاقه دیگران به شما است. اما اگر کسی شما را دوست نداشته باشد، هیچ تلاشی برای لمس شما نخواهد کرد. با چنین افرادی به هیچ وجه نمی توان وارد رابطه بلند مدت شد، زیرا این عدم علاقه باعث شکاف عاطفی بین شما می شود.

مکالمات اجباری دارند.

مواقعی در زندگی هر کس از جمله خود شما وجود دارد که آنقدر مشغول کار هستید که نمی توانید به سوالات یا پیام های دیگران به موقع پاسخ دهید. با این حال، اگر شخصی به طور مداوم از مکالمه با شما احساس بیزاری کند و به سؤالات شما پاسخ های تک کلمه ای بدهد، به این معنی است که با شما احساس راحتی نمی کند. این مکالمات اجباری نشان می دهد که این شخص شما را و همچنین موضوع بحث را دوست ندارد. در واقع این افراد هیچ دلیلی نمی بینند که تحت تأثیر صحبت های شما قرار بگیرند و ممکن است از شما کنار بکشند و در جواب سوالات شما پاسخ های سردی بدهند.

مدام زمان را چک می کنند.

شخصی که شما را دوست ندارد، نمی خواهد زیاد در حضور شما وقت بگذارد. این افراد به دنبال راه های فرار می گردند و اغلب زمان را بررسی می کنند. از زمان های خیلی دور می گویند زمان در جمع دوستان زود می گذرد، اما عکس این جمله هم درست است. وقتی با فردی هستید که او را دوست ندارید، به نظر می رسد زمان اصلاً حرکت نمی کند. این حضور اجباری ممکن است باعث بی حوصلگی و در نتیجه نگاه کردن به ساعت و بررسی مداوم زمان شود.

آنها فقط در مورد خودشان صحبت می کنند.

با وجودی که عدم علاقه به دیگران دارای نشانه های مختلفی است اما برخی از نشانه ها جالب تر از بقیه هستند. به عنوان مثال یکی از این علامت ها خودشیفتگی بیش از حد فرد است. وقتی فردی به شما و زندگی شما علاقه ای ندارد، تنها چیزی که از شما می خواهد این است که به صحبت هایش گوش بدهید. اگر شخصی واقعاً شما را دوست داشته باشد، در مورد خود شما و زندگی تان سؤالاتی می پرسد و سعی می کند از شما پاسخ بگیرد. اما افرادی که شما را دوست ندارند، از خود علاقه ای نشان نمی دهند که بخواهند در مورد شما بیشتر بدانند. آنها دوست دارند فقط در مورد خودشان صحبت کنند و شما فقط شنونده آنها باشید.

آنقدر سرشان شلوغ است که نمی توانند شما را ملاقات کنند.

وقتی کسی قرار ملاقاتی را در آخرین لحظه به دلیل مشکلات پیش بینی نشده لغو می کند قابل درک است. با این حال، اگر شخصی به طور مداوم برنامه های ملاقات با شما را لفو می کند، بهتر است که در رابطه خود با او تجدید نظر کنید. همه مشغول درس، کار، بچه ها و کارهایشان هستند. اما شخصی که به شما اهمیت می دهد و شما را دوست دارد، مطمئنا می تواند زمانی را برای گذراندن با شما در نظر بگیرد.

پاهای آنها به سمت شما است.

دفعه بعد اگر با کسی ملاقات کردید که مطمئن نیستید به شما علاقه مند است، نگاهی به پاهای او بیندازید. کسی که شما را دوست ندارد، معمولا طوری می نشیند که پاهایش به سمت شما باشد. در واقع این حرکت نشان می دهد که شخص در درون خودش شما را پس می زند و هیچ گونه علاقه ای به شما ندارد.

وقتی کسی بی دلیل از من خوشش نمی آید چه کار کنم؟

اگر کسی بدون هیچ دلیلی شما را دوست ندارد، این موضوع را برای خودتان بزرگ نکنید. به هیچ وجه اجازه ندهید این افراد روی شما تأثیر بگذارند. در عوض، خودآگاهی را تمرین کنید، تمام تمرکز خود را روی رشد شخصی بگذارید. هرگز منتظر تایید دیگران نباشید و اطراف خود را با افرادی پر کنید که به شما اهمیت می دهند.

چرا مردم با فردی که او را دوست ندارند دوست هستند؟

به طور کلی وقتی متوجه می شوید که کسی شما را دوست ندارد، به طور ناخودآگاه احساس ناراحتی می کنید. به خصوص اگر این فرد یک دوست صمیمی یا به خصوص همسر شما باشد. در این شرایط پذیرفتن واقعیت برای شما خیلی سخت می شود. با این حال، دانستن اینکه شخص مورد نظر شما را دوست ندارد، به شما کمک می کند تا بدانید در قدم بعدی چه کاری باید انجام بدهید. اگر هنگام ملاقات، حال و هوای ناخوشایندی بین شما وجود دارد، احتمالا زمان آن فرا رسیده است که رابطه را ترک کرده و از این فرد دور شوید. این کار از شکسته شدن قلب شما در آینده پیشگیری می کند.

سخن آخر

ممکن است شما فردی خوش قلب و مهربان باشید، اما باز هم افرادی هستند که شما را دوست دارند. پرهیز از برقراری ارتباط چشمی، لبخند اجباری و فاصله گرفتن مداوم در حین صحبت نشان می دهد که این فرد شما را دوست ندارد.

همین حالا سوال خودتون رو از بهترین متخصصان پزشکت بپرسید!

به این مقاله چه امتیازی می دهید؟

3 / 5. تعداد رای ها: 2

هنوز کسی نظرش را ثبت نکرده شما اولین نفر باشید.

0

مقالات مرتبط

نمایش کامنت‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره آنلاین پزشکی در هر ساعت از شبانه روز