لوگو پزشکت

مشاوره آنلاین پزشکی - پزشکت

روانشناسی و روانپزشکی

انتظارات زنان از مردان

زنان از مردان چه می خواهند؟

فرم با 5 گزینه

تا دیر نشده علائمتو بگو، پزشکتو بگم:

-----------------------------------------

انتظارات زنان از مردان، فقط عشق نیست که یک زن از مرد خود می خواهد. در واقع زنان انتظارات زیادی از مردان خود دارند. انتظارات زنان از مردان هر زن با زن دیگر متفاوت است و بنابراین انتظارات او نیز در مقایسه با دیگران تفاوت دارد.

اما به طور کلی مهمترین انتظارات زنان از مردان، عبارتند از:

ابراز عشق و علاقه

زنان خواهان محبت در روابط خود هستند، چه تازه ازدواج کرده و یا دو سال را در زندگی مشترک با هم گذرانده باشند. آنها دوست دارند بدانند که شوهرشان برای آنها ارزش و محبوبیت زیادی قائل است.

به عنوان یک شوهر ایده آل، شما باید زمان خاصی از روز را با همسر تان بگذرانید. به او محبت کنید. به خواسته های او توجه نشان دهید. مردان باید سعی کنند در گفتار، خوش زبان و در رفتار، مهربان باشند.

یکی از انتظارات زنان از مردان تحسین کردن است.

لبخند یک مرد می تواند روز زیبایی را برای یک زن رقم بزند. قدردانی های کوچک شما همسر تان را خوشحال می کند. همسر خود را بخاطر ویژگی هایش ستایش کنید. همسر شما ممکن است یک آشپز خوب، یک نقاش خوب، یک زن خانه دار عالی، یک مادر دلسوز یا یک زن شاغل و موفق باشد. به فداکاری همسر تان در کارش احترام بگذارید. حتی اگر همسر شما یک زن خانه دار باشد، سهم او در خوشبختی خانواده بسیار زیاد است. در نتیجه همسر تان به تحسین شما احتیاج دارد.

ابراز دلتنگی

انتظارات زنان از مردان | پزشکت

اگر همسر تان به خارج از شهر و یا به منزل والدینش رفته است، به او بگویید که دلتنگ او شده اید. به او نشان دهید چقدر به او نیاز دارید. زنان دوست دارند همسرانشان دلتنگی خود را به آنها ابراز کنند.

نشان دادن توجه

زنان شوهری را نمی خواهند که دائم سرگرم تلفن و شبکه های اجتماعی باشد. مردان باید همسران خود را درک کنند. بنابراین به هنگام نیاز به همسر خود توجه کنید. همسر تان انتظار دارد که شما به عنوان یک مرد به صحبت های او گوش کنید. زنان دوست دارند نگرانی های خود را با همسرشان در میان بگذارند.

دوستی

زنان اغلب افکار و نگرانی های خود را با همسرانشان در میان می گذارند و با آنها صحبت می کنند. زیرا زنان در زندگی مشترک خود بیش از هر کس دیگری به همسر خود اعتماد دارند.

به طور خلاصه، زنان در همسر خود به دنبال یک دوست می گردند. دوستی که برای همیشه در کنار آنها است. بنابراین به عنوان یک مرد باید وقت خود را با همسر تان سپری كنید. با او به شوخی بپردازید. همچینن برخی از علایق مشترك را برای تقویت روابط خود دنبال كنید.

تشویق کردن

برخی از زنان خود را وقف زندگی، همسر و بزرگ کردن بچه ها می کنند. مردان باید همسران خود را تشویق کنند که شغلی را برای خود انتخاب کنند تا بتواند به آرزوهای خود برسند. یک زن ممکن است از اینکه در زندگی خود به چیزی که می خواسته نرسیده است احساس کمبود کند. یا دچار نا امیدی شود. مرد باید به جای قضاوت کردن، همسر خود را در کارهایش حمایت کند. در نتیجه یک زن برای همیشه به همسرش افتخار خواهد کرد.

ایجاد حس برابری

ازدواج، پیوند دو نفر است که برابر هستند. مرد از زن برتر نیست. زنان شریکی را می خواهند که معتقد به برابری باشد. زنان، کسی را به عنوان همسر می خواهند که به عقاید آنها اهمیت دهد. یک زن در ازدواج به دنبال یک دوست صمیمی است نه دیکتاتور.

رضایت جنسی

رابطه جنسی، برای زنان نیز به اندازه مردان مهم است. آنها دوست دارند مردی داشته باشند که از نظر جنسی فعال باشد و لذت یک مقاربت سالم را به آنها هدیه دهد. یک زندگی جنسی فعال شعله های عشق را در یک ازدواج زنده نگه می دارد.

تکیه گاه بودن

انتظارات زنان از مردان | پزشکت

زن هر چقدر بالغ باشد، در زمان ناامیدی می خواهد شانه ای برای گریه کردن داشته باشد. یک زن انتظار دارد که شریک زندگی اش با او همدلی کرده و او را درک کند.

درک و بخشش

هر انسانی ممکن است دچار اشتباه شود. اما بخشش یک ویژگی الهی است. مردان باید سعی کنند همسر خود را  درک کنند. اگر همسر تان با رفتار یا صحبت های خود باعث رنجش و ناراحتی شما شد با تمام وجود او را ببخشید. بخشش باعث بزرگواری شما خواهد شد.

حمایت کردن

یک مرد حامی همسر خود است. بنابراین اگر همسر شما یا فرزندانتان از شما درخواستی کرده و شما دائم مخالفت کنید، آنها دیگر از شما درخواست چیزی نمی کنند. در عوض، آنها کارهایی را مخفیانه انجام می دهند، که ممکن است عاقبت خوشی نداشته باشد.

مهم ترین چیزی که زنان در یک رابطه می خواهید شادی است . اگر مردی واقعاً از همسرش مراقبت کند می تواند برای همیشه خوشبخت باشد.

آنچه زنان از مردان خود انتظار دارند.

 انتظارات زنان از مردان | پزشکت

مردان باید انتظارات همسر خود را برآورده کنند. این کار باعث ایجاد حس شادی و خوشبختی در زندگی می شود.

همسر تان را جذب خود کنید.

با نگاه، ادب و رفتار همسر تان را جذب خود کنید. زنان می خواهند مردانشان نه تنها از نظر جسمی بلکه از نظر رفتار و اندیشه نیز جذاب باشند. بنابراین حس شوخ طبعی داشته باشید. خود را آراسته کنید. رفتار دلنشینی داشته باشید. مهمتر از همه، در رابطه با همسر خود صادق باشید.

مخارج همسر تان را برعهده بگیرید.

حتی اگر یک زن از نظر مالی مستقل باشد، ممکن است بخواهد همسرش هزینه های او را برعهده بگیرد. ممکن است زنی نخواهد مسئولیت تأمین معیشت خانواده را به دوش بکشد.  زنان دوست دارند مرد خانه برای خانواده اش درآمد کسب کند.

به همسر تان مهربانی کنید.

زنان یک همسر محتاط، متفکر و مهربان را به دیگران ترجیح می دهند. مرد باید بتواند در شرایط سخت از همسر خود دلجویی کند. زنان به محبت و توجه مردان نیاز دارند.

به همسر تان احترام بگذارید.

احترام متقابل پایه و اساس روابط شما را تشکیل می دهد. سعی کنید قدر سخت کوشی همسر خود را بدانید. به همسر تان در نقش مادر، همسر و سرپرست خانواده احترام بگذارید. به او بگویید چقدر برای او ارزش قائلید.

با همسر تان صادق باشید.

زن نمی تواند خیانت یا عدم صداقت را در زندگی خود بپذیرد. او آرزو دارد شریکی صادق داشته باشد تا بتواند در امنیت و آرامش زندگی کند. زنان به مردانی که صادق نیستند اعتماد ندارند. زندگی که در آن صداقت و اعتماد وجود نداشته باشد نمی تواند خوشبختی اعضای خانواده را فراهم کند.

 به احساسات همسر تان توجه کنید.

انتظارات زنان از مردان | پزشکت

حساسیت همراه با کمی خودجوش بودن چیزی است که زنان را خشنود می کند. اگرچه بسیاری از زنان زندگی مدرن و مستقلی دارند، اما توجه به احساسات، قطعاً می تواند یک زن را به همسرش نزدیک تر کند.

مسئولیت پذیر باشید.

زنان دوست دارند با مردی مسئولیت پذیر و بالغ در رابطه باشند. بلوغ غالباً با ثبات مرتبط است و این نکته برای زنان اهمیت زیادی دارد. زنان دوست دارند همسرانشان بالغ باشند تا بتوانند به صورت سازمان یافته از پس موقعیت ها برآیند.

 به وعده های خود عمل کنید.

اگر به همسر یا فرزندان خود قول داده اید که آنها را برای یک فیلم آخر هفته یا گردش بیرون ببرید، به این تعهد پایبند باشید. به وعده های خود عمل کنید تا از شما ناامید نشوند. مردی که به وعده های خود عمل می کند بدون تلاش زیاد همسرش را به خود جلب می کند.

شنونده خوبی باشید.

به آنچه همسر تان می گوید توجه کنید. هنگام صحبت به سمت او برگردید و نگاهش کنید. این کار شما به همسر تان اعتماد به نفس می دهد. اگر دائم مشغول کار با لپ تاپ یا تلفن همراه خود باشید، این کار همسر تان را ناامید کرده و فضای خانه را سرد می کند. هر روز حداقل یک ساعت وقت برای  همسر تان اختصاص دهید.

به همسر تان اعتماد کنید.

وقتی همسر تان به شما می گوید که می تواند از پس شرایطی برآید به او اعتماد کنید. به جای مداخله، انجام کار را به او بسپارید.

یکی دیگر از انتظارات زنان از مردان نداشتن غرور می باشد.

زنان همیشه مردانی را دوست دارند که اعتماد به نفس داشته باشند اما به خود مغرور نباشند. یک مرد با اعتماد به نفس می تواند از پس هر مانعی برآید و مشکلاتی که پیش روی او قرار دارد را حل کند. یک زن دوست دارد با مردی با اعتماد به نفس زندگی کند  که تحت هر شرایطی بتواند از خانواده مراقبت کند.

به همسر خود احساس امنیت بدهید.

امنیت برای یک زن بسیار مهم است. زن دوست دارد همسرش مرد توانمندی باشد و بتواند از او محافظت کند. مرد باید شهامت محافظت از همسرش را داشته باشد.

عشق خود را ابراز کنید.

انتظارات زنان از مردان | پزشکت

لازم نیست مانند یک روال روزانه هر روز این جمله را به همسر تان تکرار کنید که “دوستت دارم”. اما می توانید به طور منظم و از روش های مختلف عشق خود را ابراز کنید. جمله دوستت دارم حتی بعد از 25 سال از ازدواج شما نیز اثرات جادویی خود را ادامه خواهد داد. گفتن این جمله وفاداری شما را به همسر تان نشان می دهد.

گاهی همسر تان را غافلگیر کنید.

هدیه شما لزوما نباید گران قیمت باشد. برای شاد کردن همسر تان می توانید به او یک گل رز هدیه بدهید. بعد از یک روز کاری طاقت فرسا، یک وعده شام لذیذ با شمع باعث می شود که همسر تان همه مشکلات خود را فراموش کند. این ها کارهای کوچکی هستند اما تأثیر زیادی در زندگی شما دارند.

سالگرد ازدواجتان را فراموش نکنید.

تاریخ های مهم زندگی خود را فراموش نکنید. به عنوام مثال اولین باری که همسر تان را ملاقات کردید را به یاد داشته باشید. تاریخ تولد همسر تان را به خاطر بسپارید. زنان به روزهای خاص مانند سالگرد ازدواج اهمیت زیادی می دهند.

یکی دیگر از انتظارات زنان از مردان، کمک در کارهای خانه است.

همسر شما به عنوان مادر، ناهار را برای بچه ها آماده می کند. شما هم سهمی از کارها را بر عهده بگیرید. به عنوان مثال به بچه ها کمک کنید که حمام کنند و یا آماده رفتن به مدرسه شوند. همسر تان کیف مدرسه بچه ها را می بندد و شما آنها را به مدرسه می رسانید. اگر پدر با مسئولیتی باشید شوهر با مسئولیتی هم خواهید بود. بار کارهای خانه را با همسر تان تقسیم کنید.

در برخورد با همسر تان خشم خود را کنترل کنید.

ممکن است گاهی همسر تان دچار تغییرات خلق و خو شود و شما ندانید که او از چه چیزی ناراحت است. در این زمان عصبانیت و خشم خود را کنترل کنید. با همسر تان با آرامش روبرو شوید.

همسر تان را با سفر هیجان زده کنید.

منتظر نمانید تا همسر تان برای تعطیلات از شما تقاضای رفتن به سفر کند. از سفر به مکان های مختلف با همسر تان هیجان زده شوید. با سفر کردن می توانید یکنواختی زندگی را از بین ببرید. سفر به شما اجازه می دهد که زمان بیشتری را با همسر و اعضای خانواده خود سپری کنید. خاطرات شیرین برای همیشه در کنار شما خواهند بود.

 تلفن همسر تان را چک نکنید.

انتظارات زنان از مردان | پزشکت

اگر همسر تان پیام های واتساپ شما را خوانده یا ایمیل های شما را چک کند، از این کار خوشتان نخواهد آمد. این قضیه در مورد همه صدق می کند. حریم خصوصی همسر تان را به دلیل کنجکاوی برای شناختن دوستانش زیر پا نگذارید. به حریم خصوصی همسر تان احترام بگذارید.

به خانواده همسر تان اهمیت دهید.

خانواده همسر تان را در آغوش بگیرید همانطور که می خواهید او خانواده شما را در آغوش بکشد. این واقعیت را بخاطر داشته باشید که همسر تان در کنار پدر و مادرش زندگی کرده، بزرگ شده، تحصیل کرده و چیزهایی آموخته است. خانواده همیشه برای همسر تان مهم خواهد بود و شما باید این موضوع را درک کنید.

با همسر تان تلویزیون تماشا کنید.

در نگاه اول ممکن است احمقانه به نظر برسد، اما سعی کنید این کار را انجام دهید. هنگامی که بچه ها خواب هستند، با همسر تان تلویزیون تماشا کنید. هنگام تماشای برنامه ها با هم بخندید، با هم گریه کنید یا با هم بترسید. آنچه مهم است در کنار هم بودن شماست و نه برنامه ای که از تلویزیون تماشا می کنید.

از دستپخت همسر تان تعریف کنید.

زنان به تحسین و تشویق علاقه زیادی دارند. بنابراین به همسر تان بگویید که او یک آشپز خوب است. به او درباره غذاهای مورد علاقه خود بگویید و اینکه چرا آنها را دوست دارید. او خوشحال خواهد شد که برای شما آشپزی می کند.

منبع:

https://www.momjunction.com/articles/what-women-want-in-a-relationship_00427572

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

  1. سلام این فقط در رابطه با همسران بود اگه میشه انتظاراتی که بطور کلی جنس زن از جنس مرد داره هم مطلب بزارین مرسی

  2. به نظر میاد این مطالب برای ما کاربردی نداره و ترجمه شده یه مطلب آکادمیک باشه البته کاشکی فقط خواسته های زنان همینا بود اما بیشتر توقعات پولی هست رعایت جیب شوهر رو ندارن مثلا دعوا راه میندازن که ماشین مدل بالا بشه هر ماه مد جدید لباس بخر وسایل خونه و… واقعا ازدواج و تحمل زن در ایران صبر زیادی میخواد اینطور مرد باید همش دنبال پول بدوهه عمر مرد متاهل کوتاه میشه اصلا متوجه گذر عمرش نمیشه هر دفعه که یه نگاه تو آینه میندازه پیرتر از قبل شده

    1. سلام تمام مطالب این سایت از مقالات معتبر انگلیسی ترجمه شده است.

  3. بادرود وسپاس فراوان به دست اندرکاران امور زندگی
    زندگی زناشویی بر اساس رفتارهای انسانیت و مسؤلیت بدور از مذهب پایداری وامنیت رفتار انسانیت است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره آنلاین پزشکی در هر ساعت از شبانه روز