لوگو پزشکت
زبان

العربی

رادیو پزشکت

چگونه توجه یک پسر را به خودمان جلب کنیم؟

چگونه توجه یک پسر را به خودمان جلب کنیم؟ | پزشکت

فهرست مطالب

چگونه می توان با جنس مخالف معاشقه کرد؟

فرم با 5 گزینه

تا دیر نشده علائمتو بگو، پزشکتو بگم:


معاشقه با جنس مخالف مهارتی است که با تمرین پیشرفت می کند. حتی اگر یک معاشقه عالی هم نباشد، با عمل به ترفند های خاصی می توان آن را بهتر کرد.

اما ابتدا به یاد داشته باشید که معاشقه باید برای شما سالم باشد. ثانیا، شما باید اعتماد به نفس داشته باشید. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که با اعتماد به نفس رفتار کنید.

معاشقه حضوری با یک پسر می تواند برای شخصی که تجربه ای ندارد سخت باشد. ارسال پیامک به شما فرصت بیشتری برای برنامه ریزی و فکر می دهد تا بتوانید از بروز اشتباهات خود در هنگام معاشقه خودداری کنید.

از نام مستعار استفاده کنید.

برای جلب توجه شما می توانید، با استفاده از یک اسم مستعار به او پیام دهید. اسم مستعار انتخابی شما می تواند اسم شخصیت مشهور مورد علاقه طرف مقابل شما باشد. همچنین می توانید نامی خلاقانه برای او بیاورید که بتواند با آن ارتباط برقرار کند. نام مستعار، توجه او را به خود جلب می کند و ممکن است احساس راحتی بیشتری داشته باشد که با شما صحبت کند.

از او سوال بپرسید.

وقتی از پسری سوالی می پرسید، این بدان معنی است که می خواهید مکالمه را ادامه دهید و نظر او برای شما مهم است. قبل از پرسیدن سوالات معاشقه با سوالات عمومی شروع کنید.

از اتفاقی که افتاده شروع کنید.

اگر درس می خوانید یا با هم کار می کنید، می توانید اتفاقاتی را که در طول روز اتفاق افتاده ذکر کنید. به عنوان مثال، اگر جلسه سرگرم کننده ای برگزار شد که در آن از او خواسته شد در مقابل همه آواز بخواند، برای او پیام کوتاهی ارسال کنید به طور مثال، تو خوب آواز خوندی. از او تعریف و تمجید کنید.

حرف خنده داری بزنید.

مردان، زنان شوخ طبع را دوست دارند. اگر فرد شوخ طبعی باشید، او به راحتی می تواند مکالمه با شما را شروع کند. درباره علایق مشترک اظهار نظر کنید. در گفتگوهایتان اگر او بخندد، نشان می دهد که به او خوش گذشته است و ممکن است بخواهد بیشتر با شما صحبت کند.

اس ام اس بفرستیذ.

چگونه توجه یک پسر را به خودمان جلب کنیم؟ | پزشکت

ارسال پیام کوتاه در ارتباط با افراد دیگر می تواند هیجان انگیز باشد. فرض کنید شما دو نفر در یک جلسه آموزشی خسته کننده هستید، یک متن خنده دار برای او ارسال کنید. ممکن است او به تلفن خود نگاه کند و به شما لبخند بزند. اگر او جلسه را خسته کننده نیز بداند، به فکر شما خواهد بود.

مکالمه ها را طولانی نکنید.

ممکن است هنگام چت موضوعات شما تمام شود، اما هیچ موضوعی را زیاد ادامه ندهید. زیرا می تواند او را خسته کند. مکالمه را بهانه شروع چت بدانید و دفعه بعدی آن را ادامه دهید. به عنوان مثال، من کلاس دارم، بنابراین باید بروم اما به شما اطلاع خواهم داد که فردا کجا می توانیم همدیگر را ببینیم تا در این موضوع با هم بیشتر صحبت کنیم.  

برای او چند استیکر ارسال کنید.

استیکر ها، بعضی اوقات می تواند خیلی بیشتر از متن شما صحبت کند. می توانید در یک عصر، یک شکلک قلب برای او ارسال کنید. اگر او سوال کرد که برای چه کاری است، به او بگویید این به تفسیر او بستگی دارد و سپس، شکلک چشمان دلچسب برای او بفرستید. در مرحله بعدی، می توانید آفلاین شوید یا بخوابید و اجازه دهید او تعجب کند که چرا این شکلک ها را فرستاده اید.

شب به او پیام دهید.

شب بهترین زمان برای ارسال متن های صمیمی و معاشقه است. پسر ممکن است کار و درگیری هایش تمام شده باشد و پیام های خودش توجه بیشتری داشته باشد.

او را به ملاقات دعوت کنید.

چگونه توجه یک پسر را به خودمان جلب کنیم؟ | پزشکت

اگر فکر می کنید از شما خوشش می آید، می توانید او را به دیدن همدیگر با خود دعوت کنید. برای او پیامی ارسال کنید و از او کمک بخواهید. با این کار درک خواهد کرد که شما از او می خواهید که ملاقاتی با همدیگر داشته باشید.

در زمان های مختلف به او پیام دهید.

در طول روز به او پیام دهید. اما آن را به صورت روتین در نیاورید. گاهی اوقات، یک یا دو روز استراحت کنید و بگذارید ابتدا او به شما پیامک بدهد. برای تغییر، صبح زود یا هنگام ناهار به او پیام دهید. اجازه ندهید زمان ارسال پیام های شما را پیش بینی کند. در عوض، او را وادار کنید که منتظر پیام های شما باشد.

به صورت چت تصویری با او صحبت کنید.

هنگامی که او از شما در مورد روز یا پروژه شما می پرسد، با یک عکس زیبا از شما که به طور زیبا لبخند می زنید، پاسخ دهید تا نشان دهید که خوب هستید یا چهره ای غمگین نشان دهید که خسته شده اید.

چگونه با جنس مخالف رو در رو معاشقه کنیم؟

چگونه توجه یک پسر را به خودمان جلب کنیم؟ | پزشکت

معاشقه رو در رو، یک بازی کاملاً متفاوت با غیر حضوری است. زیرا شما باید بیشتر به زبان بدن توجه کنید. در اینجا چند روش برای معاشقه سالم با یک پسر به صورت چهره به چهره آورده شده است.

اغلب لبخند بزنید.

وقتی با یک پسر معاشقه می کنید، لبخند بزنید، این کار باعث می شود شما جذاب تر به نظر برسید. وقتی به شما نگاه می کند لبخند ملایمی به او بزنید تا توجه را را به خودتان جلب کنید. حتی در حین صحبت، لبخند گرمی بزنید و به چشمان او بنگرید.

او را به آرامی لمس کنید.

یک تماس جسمی رابطه تان را محکم تر می کند. در حالی که با او صحبت می کنید، شانه یا بازوی او را به آرامی لمس کنید و بگذارید دستتان چند ثانیه روی بدن او بماند. اگر او هم شما را دوست داشته باشد، دوباره معاشقه خواهد کرد.

تماس چشمی خود را حفظ کنید.

برقراری تماس چشمی با پسری که دوست دارید یکی از عناصر اساسی معاشقه است. در حالی که او صحبت می کند به او نگاه کنید و قبل از نگاه کردن، کمی طولانی تر از حد معمول نگاه کنید. در صورت تمایل می توانید لبخند بزنید. این به او یک سیگنال واضح می دهد که شما او را دوست دارید و حتی ممکن است نگاه شدید را به شما پاسخ دهد. بعضی اوقات، نگاهی نرم و طولانی تر از حد معمول، کار بزرگی است.

با موهای خود بازی کنید.

شاید درک کنید که یک پسر با دیدن دختری که با موهایش بازی می کند چه احساسی خواهد داشت. این ممکن است یک حرکت بیخود باشد، اما برای مردان، این یک رفتار بصری است. موهای خود را مچاله نکنید، به آرامی انتهای آن را دور انگشت خود بچرخانید یا آن را در دم اسبی بالا بکشید و هیجان او را ببینید.

او را به شوخی اذیت کنید.

طعنه زدن نیز نوعی معاشقه است. شوخی کردن درباره چیزی که از نظر او خنده دار یا عجیب هستید، بی ضرر است. اما اگر به نظر می رسد از شوخی ناراحت می شود، فوراً آن را متوقف کنید.

وضعیت و حرکات او را تکرار کنید.

چگونه توجه یک پسر را به خودمان جلب کنیم؟ | پزشکت

وضعیت و حرکات او را تکرار کنید. به عنوان مثال، اگر او لبخند می زند، و به کف دست های خود نگاه می کند، آن را تکرار کنید. اگر هنگام صحبت با شما گردن خود را مالش داد، گردن خود را نیز مالش دهید. تقلید از اقدامات او به معنای همگام شدن شما دو نفر است. در صورتی که او شما را نیز دوست دارد و متوجه می شود که وضعیت و رفتارهای او را تکرار می کنید، از تلاش های شما لبخند می زند.

به زندگی او علاقه نشان دهید.

وقتی با او صحبت می کنید، سوالات مربوط به علایق و سرگرمی های او بپرسید. موضوعات را روی او متمرکز کنید و به او بگویید که به او علاقه دارید و می خواهید درباره او بیشتر بدانید.

به حرف های او گوش دهید و جزئیات مهم را تکرار کنید.

هر زمانی که او صحبت می کند، توجه کامل خود را به او نشان دهید. وقتی در یک محیط گروهی هستید و همه با هم صحبت می کنند، این راهکار می تواند تاثیر زیادی داشته باشد. به او بگویید تمام تمرکز شما روی اوست. همچنین می توانید کلمات خاصی را که وی می گوید تکرار کنید تا نشان دهید که در واقع به او گوش می دهید.

بگذارید متوجه شود که شما به او توجه دارید.

معمولاً، وقتی کسی به شما نگاه می کند ممکن است احساس دست و پا چلفتی کنید و سریع از نگاهشان دور شوید. اما هنگام معاشقه می توانید کمی واضح تر باشید. اگر در اتاقی شلوغ هستید، به سمت او خیره شوید. وقتی نگاه شما را گرفت نگاهتان را دور نکنید. این باعث می شود که او حتی در یک مکان شلوغ با شما ارتباط برقرار کند.

به او تعارف کنید.

گاه گاهی به او تعارف کنید. با تعریف و تمجید از او، به او می گویید که متوجه او شده اید. هرگز در این کار زیاده روی نکنید، زیرا می تواند به شما نتیجه عکس بدهد و باعث شود او شما را کمتر جدی بگیرد.

مرموز عمل کنید.

در معاشقه خود از رمز و راز را اضافه کنید. شما می توانید متنی را به او ارسال کنید و در یک ثانیه آن را حذف کنید. چیزی را از او پنهان کنید. برخی از موارد را منحصر به فرد نگه دارید، بنابراین او احساس می کند که لازم است برگردد و درباره شما اطلاعات بیشتری کسب کند.

کمی جسور باشید.

اگر شرایط شما خوب است و با یکدیگر راحت هستید، می توانید کارها را یک درجه بالاتر ببرید و علناً معاشقه کنید. بهترین حالت این است که او را غافلگیر کنید. به عنوان مثال، اگر او در مورد رویدادی که شرکت کرده اید از شما سوال کند، به او بگویید که دلتنگش شده اید.

معاشقه سالم و پرانرژی است. هنگام معاشقه با یک مرد، یادتان باشد که واکنش او را از طریق متن یا زبان بدن او متوجه شوید. اگر متوجه شدید که از آن لذت می برد، این کار را ادامه دهید. اما اگر به نظر می رسد تمایلی ندارد، متوقف کنید. مرتکب این اشتباه نشوید که این کار را نشانه کمرویی بدانید و مرتباً به او فشار بیاورید تا روی او به شما باز شود. اگر او راحت باشد، مطمئنا شما را تشویق می کند.

منبع:

https://www.momjunction.com/articles/how-to-flirt-with-a-guy_00713636/

همین حالا سوال خودتون رو از بهترین متخصصان پزشکت بپرسید!

به این مقاله چه امتیازی می دهید؟

0 / 5. تعداد رای ها: 0

هنوز کسی نظرش را ثبت نکرده شما اولین نفر باشید.

0

مقالات مرتبط

نمایش کامنت‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره آنلاین پزشکی در هر ساعت از شبانه روز