لوگو پزشکت
زبان

العربی

رادیو پزشکت

شکل بینی و شخصیت شما

شکل بینی و شخصیت شما || پزشکت

فهرست مطالب

فرم با 5 گزینه

تا دیر نشده علائمتو بگو، پزشکتو بگم:


شکل بینی و شخصیت شما ممکن است تا حدودی به هم ارتباط داشته باشند. به  آیا بینی گوشتی دارید؟ بینی دکمه ای؟ یا بینی یونانی صاف؟ بینی کج؟ فرم بینی شما چه چیزی در مورد شخصیت شما می گوید؟ ما در این مقاله از پزشکت سعی کرده ایم تست شکل بینی و شخصیت شما را بررسی کنیم. اگر دوست دارید شخصیت خود را بر اساس فرم بینی تان بررسی کنید، ادامه این مقاله را تا انتها بخونید.

برای سنین مختلف، مطالعات و تحقیقات متعددی برای بررسی ارتباط بین شکل بینی و تاریخچه ژنتیکی ما انجام شده است. دانشمندان در سرتاسر جهان اسکن‌های سه‌بعدی افراد از نژادها و مناطق آب و هوایی متفاوت را برای کشف انواع شکل‌های بینی مورد مطالعه قرار داده‌اند. متخصصان به پهنای سوراخ های بینی، فاصله بین سوراخ های بینی، ارتفاع بینی، طول پل بینی، سطح بیرون زدگی نوک بینی، ناحیه سوراخ های بینی و ناحیه خارجی بینی توجه می کنند.

با توجه به شکل بینی شخصیت خود را بشناسید.

برای اینکه آن را از دیدگاه روان‌شناسی جالب‌تر و روشن‌تر کند، فیزیوگنومیست‌ها (چهره‌خوان‌ها) شکل‌های بینی ما را بررسی کرده‌اند تا شخصیت و ویژگی‌های شخصیتی افراد را تجزیه و تحلیل کنند. آیا می دانید که توسعه و تحقیق روش های چهره خوانی به 3000 سال قبل بازمی گردد. به گفته ژان هانر، متخصص چهره خوانی و نویسنده، چهره خوانی می تواند ویژگی های شخصیتی شما را مانند یک کتاب باز آشکار کند و به شما کمک کند تا بدانید که شما به عنوان یک فرد چه کسی هستید، روابط عاشقانه خود را عمیق تر کنید، مهارت های فرزندپروری خود را با درک شخصیت خود بهبود بخشید، و حتی درک کنید. ویژگی های شخصیتی افرادی که ملاقات می کنید یا نمایه های سایت های دوستیابی را بررسی کنید.

به عنوان ویژگی اصلی صورت، بینی یکی از اولین چیزهایی است که در مورد یک شخص متوجه می شوید. بنابراین مهم است که از شکل بینی خود احساس رضایت داشته باشید.

شکل بینی رومی

مشخصه این نوع بینی یک پل برجسته است که باعث می شود کمی خمیده به نظر برسد و یک انحنای شیبدار از صورت بیرون زده است. مانند بینی یونانی، بینی رومی به دلیل ویژگی های موجود در مجسمه های روم باستان نامگذاری شده است. افرادی که بینی رومی دارند، اغلب نمای قوی و مشخصی دارند. حدود 9 درصد از مردم دارای بینی رومی هستند.

مانند بینی یونانی که کمتر رایج است، بینی رومی به این دلیل نامگذاری شده است که شبیه بینی هایی است که در چهره بسیاری از مجسمه های رومی باستان وجود دارد. بینی رومی با انحنای شیب دار خود مشخص می شود که به طور برجسته از صورت بیرون زده است. پل اغراق آمیز آن اغلب خم یا منحنی جزئی دارد.

شخصیت شکل بینی رومی

شکل بینی رومی نشان می دهد که شخصیتی بسیار قوی دارید. جاه طلبی شما بسیار مسری است. در چالش ها شادی پیدا می کنید. به احتمال زیاد شما یک رهبر بزرگ خواهید شد. شما در اکثر مواقع استقامت لازم برای انجام کارها یا رسیدن به هدف مورد نظر خود را دارید. ادم بسیار سرسخت هستید و ذهن استراتژیک شما به شما کمک می کند تا کارها را به طور کارآمد سازماندهی کنید. اگر در تمام موقعیت ها، هر دو طرف یک مسئله را بسنجید. معمولاً تا میانسالی به رفاه عظیمی دست یابید. شما ماهیت رئیسی نشان می دهید. دوست دارید کنترل همه چیز را در دست داشته باشید و از دیگران جلو بزنید. شما از آن دسته افرادی نیستید که برای تصمیم گیری عجله کنید.

عملی و منطقی هستید. شما ارزش زیادی برای احساسات قائل نیستید اما فردی مهربان هستید. رویکرد منطقی شما همچنین به حفظ خونسردی خود حتی در سخت ترین شرایط کمک کرد. بعد از فکر کردن به یک موضوع به مسائل نزدیک می شوید. شما معمولاً روش زندگی خودتان را دارید و از کسی پیروی نمی کنید. به خوبی می توانید با حرف های خودتان بر مردم تأثیر بگذارید. شما تایید دیگران را نمی خواهید حتی به آنچه دیگران در مورد شما می گویند اهمیت چندانی نمی دهید.

شخصیت بینی نوبیایی

بینی نوبی که دارای یک پل بلندتر با پایه عریض است، که به آن بینی پهن نیز گفته می شود ، بیشتر در افرادی که تبار آفریقایی دارند یافت می شود. طبق گفته جراحان پلاستیکی، افرادی که بینی نوبیایی دارند معمولاً دریافت کنندگان جراحی پلاستیک هستند و بیماران اغلب درخواست جراحی باریک می کنند.

اگر شما یک بینی نوبیایی با پایه بسیار پهن دارید، به احتمال زیاد در میان جمعیت برجسته خواهید شد. باراک اوباما، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، نمونه کلاسیک این نوع بینی است. شما بسیار ذهن باز، کنجکاو دارید و همیشه به دنبال راه های خلاقانه جدید برای حل مشکلات یا رسیدن به یک نتیجه هستید. شما مظهر شخصیت جذاب و کاریزماتیک هستید. همچنین تمایل به ابراز احساسات دارید و می توانید نظرات خود را بیان کنید که ممکن است تأثیرگذار باشد. شما رویکردی دوراندیشانه و روشی دقیق برای رسیدگی به امور دارید. به ندرت شما را در حال فریاد زدن بر سر دیگران می بیند. روش شما برای بیان افکار در کلمات شگفت انگیز است. شما یک سخنران عمومی هستید. حتی تمایل دارید در بحث های عمومی پیشی بگیرید و اعتماد عمومی را به راحتی جلب کنید.

شما همچنین یک فرد خانواده دوست هستید. همیشه به خانواده خود توجه خواهید کرد و آنها را در اوج موفقیت خود خواهید برد. وقتی وارد خانه خود می شوید انسان فروتنی هستید. تشنه کسب خرد هستید. شما فردی متفکر همه کاره و آگاه هستید. تمایل دارید که خرد خود را از طریق زندگی عملی و تجربیات به دست آورید. یک فرد اجتماعی فعال هستید و این از شما یک انسان مردمی نیز می سازد.

بینی صاف (یونانی)

شکل بینی و شخصیت شما || پزشکت

بینی یونانی که گاهی اوقات به آن “بینی صاف” می گویند، اغلب مورد حسادت کسانی از ما با بینی های کج است. این نوع بینی با پل فوق العاده مستقیم آن، که عموماً عاری از هر گونه قوز یا منحنی است، تعریف می شود و نام خود را از بینی های کاملاً صاف روی مجسمه های چند صد ساله خدایان یونانی می گیرد.

شخصیت بینی صاف (یونانی)

اگر بینی صافی دارید سطح بالایی از جذابیت شخصی، تفکر روشن، بردباری، صبر، شفقت، سادگی، صداقت، نظم و انضباط، قابلیت اطمینان، و قابل اعتماد را نشان می دهید. فردی بسیار مصمم، عملی و محتاط هستید. وفادار هستید و تمام تلاش خود را می کنید تا در کنار عزیزان خود بمانید.

یک چیز جالب در مورد شما تعهد شما به رازداری است. راز همه را به بستر مرگ خواهی برد. اطرافیان شما می توانند با خیال راحت اسرار خود را با شما در میان گذاشت. به اعتماد آنها خیانت نمی کنید. با این حال، شما دیر به مردم اعتماد می کنید یا به آنها اجازه می دهید در مسائل خصوصی خود وارد شوند. مودب و دوستانه خواهید بود، اما برای جلب اعتماد شما زمان می برد. حال و هوای گرمی دارید که باعث می شود مردم در کنار شما به یک سطحی از آرامش برسند. با این حال، سطح بالای صبر شما باعث می شود که خیلی بیشتر از زمان مورد نیاز در اطراف چیزها و افراد بمانید.

احتمالاً ظاهری دلپذیر دارید. شما مطالب را به صورت واضح و مختصر بیان می کنید. به خوبی می توانید خود را به عنوان آرام ترین و جمع ترین فرد در یک جمع معرفی کنید. همچنین احتمالاً در موضوع زیبایی و هنر تخصص دارید. به ندرت موضوعاتی برای صحبت کردن دارید یا توصیه های ارزشمند خود را در مورد مسائل به اشتراک می گذارید. مردان و زنانی با چنین شکل بینی بیشتر در مشاغلی مانند رسانه، دستیار شخصی، مدلینگ یا برخی از مشاغل هنری یافت می شوند.  شما شادی و احساس غرور را در ایفای نقش مهمی در بهبود زندگی یک نفر پیدا می کنید.

شخصیت بینی کج

اگر بینی کج دارید، شگفت زده می شوید که بدانید کاملاً با کلمه کج مخالف هستید. شما ساده ترین و سرراست ترین نوع شخصیت فردی هستید. اما شما فردی با شخصیت قوی و سخاوت هستید. شما ناظر و شنونده خوبی هستید. دوست ندارید مسائل را پیچیده کنید. با این حال، در حل پیچیده ترین مشکل پیش رو هیچ مشکلی ندارید. همچنین برنامه های شما به احتمال زیاد ساده و دقیق هستند. شما به چیزهای ساده علاقه بیشتری دارید. سعی می کنید از گفتگوهای سخت و روابط نمایشی دوری کنید.

شما به شدت بر فضایل و ارزش‌های زندگی خود متکی هستید که باعث می‌شود همدم، دوست، شریک یا والدین خوبی باشید. با آرامش گوش می دهید و قبل از نتیجه گیری سریع پاسخ می دهید. شما این توانایی را دارید که به طرف مقابل احساس شنیده شدن و تایید شدن را بدهید. رئیس نیستید. در واقع، بسیاری از افرادی که بینی‌های کج دارند، آنقدر واضح به شهرت افراد مشهور دست یافته‌اند که می‌تواند یک ویژگی منحصر به فرد چهره شما باشد.

شخصیت شکل بینی گوشتی

شکل بینی و شخصیت شما || پزشکت

این شایع ترین نوع بینی است که هم در مردان و هم در زنان یافت می شود. معمولاً دارای غضروف ضعیف و شکلی بزرگ و بیرون زده با نوک گوشتی به سمت پایین است. گاهی اوقات به صورت محاوره ای به عنوان بینی اینشتین معروف است، اگرچه بینی انیشتین نمونه جسورانه ای از بینی گوشتی است. این بینی ها همچنین می توانند کوچک و ریزه اندام باشند، اما تا زمانی که چاق تر از استخوانی به نظر برسند، همچنان گوشتی دسته بندی می شوند. بیش از 24 درصد از مردم بینی گوشتی دارند.

اگر بینی گوشتی دارید، فردی سریع اندیش، باهوش، معقول و محتاط هستید. شما همچنین سخاوتمند، مهربان، حساس و عاطفی هستید. معمولاً از حدس و گمان دوری می کنید. با این حال، جالب است که سریع فکر می کنید و بر روی افکار خود عمل می کنید. ممکن است در مواقعی حالت تهاجمی داشته باشید. همچنین کاملاً مراقب پول خود هستید. در پس انداز پول خود خوب هستید. برای خودنمایی یا پوشش هزینه هایی که برای شما منطقی نیست خرج نمی کنید.

زندگی مثبتی دارید زیرا دوست دارید بیشتر روی جنبه های مثبت خودتان تمرکز کنید. وقتتان را برای چیزهای بی اهمیت تلف نمی کند. در چشم عموم، شما ممکن است خشن و پرخاشگر باشید، اما یک شریک بسیار دلسوز و وفادار هستید. شما حقیقت را بدون اتلاف وقت می گویید.

شخصیت بینی هاوک

بینی شاهین که با شکل خمیده چشمگیر و پل برجسته اش مشخص شده است، نام خود را به این دلیل گرفته است که شبیه منقار خمیده عقاب و سایر پرندگان شکارچی است. بینی شاهین به بینی منقاری یا بینی آکیلین نیز گفته می شود (کلمه aquiline به معنای “عقاب مانند”) است و عامل مهمی در شکل گیری صورت با نیمرخ های قوی است.

اگر بینی هاوک یا شاهین دارید ، پس حس جاه طلبی، استقلال و رهبری سالمی دارید. شما همچنین غرایز تیغ تیز و دانش خوبی در مورد تجارت دارید. در تشخیص فرصت ها چشم شاهین دارید. شما همچنین به مسائل معنوی نیز علاقه خاصی دارید. در ایجاد مسیر موفقیت خود بسیار کارآمد و موفق هستید. اعتماد به نفس بالایی دارید. گاهی ممکن است هم لجباز باشید. صرف نظر از جنسیت، افرادی که شکل بینی شاهینی دارند، در دستیابی به استقلال مالی یا بیشتر در حرفه خود بی امان هستند.

همچنین از آن دسته افرادی هستید که ابتدا به خودتان فکر می کنید. این بدان معنی است که شما تمایل دارید خودخواهانه رفتار کنید. نیاز شدیدی به احساس احترام و اهمیت دارید. از ریسک کردن نمی ترسید و در حین انجام دادن ممکن است حتی به احساسات دیگران اهمیت ندهید. شما مراقب استفاده از بهترین مزیت ها از یک موقعیت هستید. بدون ترس نظر خود را با صدای بلند بیان خواهید کرد و در صورت لزوم از آن دفاع خواهید کرد. تمایل دارید در میان جمعیت به خاطر اعتماد به نفس خود متمایز شوید. زنانی که چنین بینی‌هایی دارند، توانایی‌های آموزشی برجسته و همچنین زیرکی تجاری کسب می‌کنند.

شخصیت شکل بینی دکمه ای

بینی به سمت بالا، با نام مستعار بینی آسمانی، دقیقاً همان چیزی است که شما انتظار دارید: یک بینی نسبتا کوچک با یک فرورفتگی در وسط پل و یک لوبول یا نوک بیرون زده.

اگر بینی دکمه ای (یا بینی آسمانی) دارید، نه تنها بینی شما زیباترین نوع بینی در جهان است، بلکه زیبایی را در شخصیت خود نیز تجسم می دهید. اما نباید این اشتباه را مرتکب شوید که فکر کنید زیبایی تنها چیزی است که دارید. شما فردی با اراده، مصمم و خودجوش هستید. در زندگی بسیار خوش بین هستید. شما بیکار نخواهید نشست، بیشتر درگیر انواع مختلفی از فعالیت ها هستید.

شما زمان خود را عاقلانه و با برنامه ریزی دقیق سرمایه گذاری می کنید. قبل از اینکه وقت و انرژی خود را صرف آن کنید، متوجه خواهید شد که از یک فعالیت خاص چه چیزی به دست خواهید آورد. در انجام وظایف برنامه ریزی شده خود به موقع کارآمد هستید. ممکن است به همه گوش کنید، اما غرایز درونی یا صدای درونی خود را دنبال خواهید کرد. بیشتر به آنچه می خواهید یا آنطور که می خواهید می رسید. یک شریک و دوست وفادار هستید. درد و رنج عزیزان خود را برای کمک به آنها تحمل خواهید کرد.

شخصیت شکل بینی نازک

شکل بینی و شخصیت شما || پزشکت

اگر یک بینی کوچک (همچنین به عنوان بینی قوزک شناخته می شود) با نوک بینی به سمت بالا و سوراخ های بینی قابل مشاهده دارید، معمولاً در محیط های اجتماعی پیدا می شوید. بنابراین هیچ مشکلی در پیشرفت در تنظیمات گروه پیدا نمی کنید. معمولاً شما را بامزه، شاد و مهربان می دانند. فردی مفید هستید و از خلاقیت خود برای رسیدن به اهداف استفاده می کنید. برنامه ریز خوبی هم هستید. کارها را انجام می دهید و به سراغ کار بعدی می روید.

اکثراً بسیار بی خیال هستید و همچنین گاهی اوقات باعث می شود که زمان یا چیزها را از دست بدهید. همچنین به نظر می رسد که به دلیل طبیعت بی خیال خود، گاهی در رسیدن یا نشان دادن سطح خاصی از بلوغ مشکل دارید. به عبارت دیگر، گاهی اوقات تمایل دارید که تمایلات کودک مانند درونی خود را فرافکنی کنید. همچنین مشخص می شود که شما کاملاً بی حوصله هستید و در موقعیت های ناراحت کننده از خود سرخوردگی نشان می دهید. برای مثال، ممکن است در کنار آمدن با افرادی که قادر به کنار گذاشتن همه چیز نیستند، مشکل پیدا کنید. شما همچنین یک فرد بسیار خاصی هستید.

شخصیت شکل بینی بزرگ

اگر بینی بزرگی با نوک پیازی و سوراخ های بینی بزرگ دارید، پس طرز فکر خاص خود را دارید و از کار کردن برای شخص دیگری متنفر هستید. شما از دیگران دستور نمی گیرید. دوست دارید رئیس خودتان باشید. مطالعات متعددی وجود دارد که نشان می دهد بزرگ بینی با احساس قدرت، رهبری، منیت و استقلال مرتبط است. در صحبت ها افراط نمی کنید. شما زندگی را به کمال می گذرانید و در فعالیت هایی که روح شما را تغذیه می کند غرق می شوید. شما فردی عملی هستید که مسیر خود را می‌کشید و برای انجام کارها به هیچ کس دیگری تکیه نمی‌کنید.

به عنوان رهبر مادرزاد شناخته می شوید که هدفش این است که در هر کاری که انجام می دهید کمال گرا باشید. کارهای تکراری یا سیستمی شما را کسل می کند. شما توجه زیادی به کیفیت کار تولید شده دارید. این باعث می شود که شما به شدت نسبت به کار خود انتقاد کنید و برای رفع هر جزییات اضافه کاری کنید. شناخته شده است که شما در اطراف مردم بسیار مهربان هستید و رفتارهای عالی از خود نشان می دهید. در واقع، مردم به دنبال راه‌حل‌هایی هستند که به احتمال زیاد به ایده‌های کارآمد می‌رسید. شما با پول رابطه خوبی دارد. شما دارای منابع درآمد خوبی هستید. همچنین پول خود را به طور موثر مدیریت می کنید. عاشق زندگی مانند خانواده سلطنتی هستید، اما با این حال، برای هیچ چیز بی برنامه هزینه نخواهید شد.

آیا از کشف تیپ های شخصیتی شکل بینی خود لذت بردید؟

آیا می‌دانید چهره‌خوان‌ها ادعا کرده‌اند که می‌دانند شکل بینی شما چه چیزی را در مورد شخصیت شما می‌گوید و همچنین جزئیاتی مانند سلامت جسمانی و یک دوره خاص از سن شما را به سادگی با نگاه کردن به ویژگی‌های صورت و شکل بینی شما مشخص می‌کند.

حقایق جالب: بینی شما چیزهای زیادی در مورد شما می گوید!

شکل بینی و شخصیت شما || پزشکت

  • 1: طبق روش های چهره خوانی، بینی شما چیزهای زیادی در مورد وضعیت 40 سالگی شما می گوید.
  • 2: در بینی خوانی چینی، بینی شما به عنوان بازتاب ثروت شما در نظر گرفته می شود.
  • 3: بینی یک زن می تواند در مورد توانایی شوهرش برای پول درآوردن بگوید.
  • 4: اگر سوراخ های بینی شما از جلو قابل مشاهده است، در پس انداز کردن پول آدم موفقی هستید.
  • 5: افراد، به خصوص زنان، با بینی بزرگ ثروتمند می شوند یا با فرد ثروتمند ازدواج می کنند.

انواع مختلفی از ویژگی های فیزیکی مانند چشم ها، بینی، دهان و صورت شما وجود دارد که شما را منحصر به فرد می کند. اغلب گفته می شود که اولین چیزی که مردم در مورد شما متوجه می شوند چشمان شما هستند، اما هر ویژگی فیزیکی نوع شخصیت شما را مشخص می کند. بینی انواع مختلفی دارد اما شکل بینی شما به یکی از این 10 شکل تقسیم می شود و چیزهای زیادی در مورد شخصیت شما می گوید. همچنین، ما باید هر چیزی را در مورد خودمان دوست داشته باشیم، حتی اگر می‌خواهیم بینی‌مان کوچک‌تر، بزرگ‌تر یا نازک‌تر باشد.

سخن آخر

شکل بینی با عوامل مختلفی مشخص می شود، در درجه اول شکل استخوان های بینی و غضروف بینی . در طول جراحی تغییر شکل بینی، پزشکان می توانند با صاف کردن، تقویت و تقویت استخوان ها یا غضروف بینی، دستکاری کنند.

اگرچه زیبایی در چشم بیننده است و همه فرم های بینی دارای مزایای زیبایی شناختی منحصر به فرد خود هستند، بینی رومی و بینی یونانی محبوب ترین شکل های مورد درخواست داوطلبان جراحی پلاستیک هستند.

باید توجه داشت که طبق روش های معروف چهره خوانی چینی ها، می توان با تغییر شکل بینی، سرنوشت خود را تغییر داد. همچنین می‌توان با کانتور کردن بینی خود به شیوه‌ای خاص، ویژگی‌های خاصی را تجسم بخشید. همچنین، ما در طول زندگی در حین شستن صورت یا ماساژ یا استفاده از کرم ها، فشار خاصی به بینی خود وارد می کنیم که منجر به تغییر شکل بینی نیز می شود. اگر متوجه شده اید که اخیراً ویژگی های شخصیتی شما نسبت به حالت قبلی تغییر کرده است، می توانید شکل بینی خود را با قبل مقایسه کنید.

همین حالا سوال خودتون رو از بهترین متخصصان پزشکت بپرسید!

به این مقاله چه امتیازی می دهید؟

5 / 5. تعداد رای ها: 1

هنوز کسی نظرش را ثبت نکرده شما اولین نفر باشید.

0

مقالات مرتبط

نمایش کامنت‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره آنلاین پزشکی در هر ساعت از شبانه روز