لوگو پزشکت

رادیو پزشکت

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ویزیت پزشک در منزل با پزشکت

ویزیت پزشک در منزل با پزشکت
فهرست مطالب

اپلیکیشن پزشکت، به عنوان یک پلتفرم سلامت جامع، ارائه دهنده خدمات ویزیت پزشک، فوق تخصص، دامپزشک، مشاوره روان و سلامتی در منزل می‌باشد. با استفاده از پزشکت، شما به راحتی می‌توانید در هر زمانی از این خدمات استفاده کنید و پزشک یا تخصصی که نیاز دارید در منزل یا هر مکانی که هستید شما را ویزیت کند.

اگر نیاز به ویزیت پزشک دارید، اپلیکیشن پزشکت به شما این امکان را می‌دهد تا با پزشکان مجرب و متخصص در اختیار خودتان، در محیط آرام منزل خود و در زمانی که بهترین وقت برای شماست، مشاوره و درمان دریافت کنید. با استفاده از ارتباط آنلاین و امکانات تلفنی، چتی و تصویری نیز می‌توانید به صورت دقیق و کارآمد با پزشک یا مشاور خود درباره علائم، تشخیص، درمان و سایر مسائل مرتبط با سلامت خود صحبت کنید.

اپلیکیشن پزشکت همچنین از خدمات فوق تخصص‌های مختلف نیز پشتیبانی می‌کند. اگر نیاز به فوق تخصص خاصی مانند قلب و عروق، گوارش، ارتوپدی،زنان، پوست و مو،کودکان، انکولوژی، اورولوژی و غیره دارید، می‌توانید با تخصصی‌ترین پزشکان در آن حوزه در ارتباط باشید. همگی متخصصان و مشاوران آنلاین پزشکت دارای تاییدیه سازمان نظام پزشکی هستند که می‌توانند با توصیه روش‌های درمانی مناسب به شما کمک کنند.

در زمینه دامپزشکی نیز، اپلیکیشن پزشکت خدمات متخصصان دامپزشک را فراهم می‌کند. اگر صاحب دام هستید یا حیوان خانگی‌تان به مراقبت و درمان نیاز دارد، می‌توانید با دامپزشکان ما در ارتباط باشید. آنها با ارائه خدمات از جمله واکسیناسیون، مشاوره تغذیه، درمان بیماری‌ها و مراقبت‌های پایه، به شما در مراقبت از حیوان خانگی‌تان در منزل کمک می‌کنند.

همین حالا سوال خودتونو از بهترین متخصصان پزشکت بپرسید!

پزشکت رو در اینستاگرام دنبال کنید

pezeshket@

پزشکت رو در تلگرام دنبال کنید

pezeshket@

0

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره آنلاین پزشکی در هر ساعت از شبانه روز

زخم معده، ریفلاکس مری، رژیم غذایی نادرست و حتی استرس می تونه باعث سوء هاضمه بشه که بسیار ناراحت کننده ست. برای درمان مشکلات گوارشی خود با متخصص گوارش 24 ساعته مشاوره تلفنی بگیر.

مشکل خارش و سوزش پا می تونه ناشی از علل مختلفی مثل عفونت قارچی، خشکی پوست و یا مشکلات عروقی باشه که در هر صورت آزاردهنده ست. برای درمان علائمت با متخصص پوست و مو مشاوره تلفنی بگیر.

خونریزی زیاد در طول دوره پریودی ممکنه نشانه‌ای از اختلالات هورمونی، التهابات رحم، وجود تومورها، عوامل خونی و غیره باشه. اگه موقع پریودی خونریزیت زیاده تا دیر نشده با متخصص زنان مشاوره تلفنی بگیر.

درد لگن دلایل مختلفی مثل عفونت ادراری، التهاب رحم، آسیب ستون فقرات داره که میتونه زندگی روزمره شما را تحت تأثیر قرار بده. تا دیر نشده علائمت رو به متخصص استخوان و مفاصل بگو و مشاوره تلفنی بگیر.

درد سینه یک وضعیت نگران‌کننده ست که می تونه علل مختلفی مثل بیماری قلبی، ریه‌ها یا مشکلات عضلانی-اسکلتی داشته باشه. برای تشخیص صحیح با متخصصان آنلاین قلب و عروق 24 ساعته مشاوره تلفنی بگیر.

لمینت دندان یک روش زیبایی دندان‌هاست که با استفاده از لایه‌های نازک پوششی، شکل و رنگ دندان‌ها را تغییر میده. این روش برای بهبود ظاهر دندان‌های تاریک، شکسته، ترک خورده یا ناهموار استفاده میشه. اگه می خوای دندونتو لمینت کنی، بهتره با دندان پزشک آنلاین مشاوره تلفنی بگیری تا راهنماییت کنه.