لوگو پزشکت
زبان

العربی

رادیو پزشکت

چگونه لب های بزرگتری داشته باشیم؟

راز لب های زیبا || پزشکت

فهرست مطالب

داشتن یک لب زیبا می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تواند شما را زیباتر جلوه دهد، مخصوصاً اگر لب های پرتر و بزرگتری داشته باشید. اما، اگر لب نازکی دارید، چگونه می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانید لب های خود را بزرگتر نشان دهید؟ اگر فکر می‌کنید که پرکننده‌های لب و کیت‌های لب گران‌ قیمت تنها گزینه‌های شما هستند، اشتباه می‌کنید، زیرا می‌توانید بدون انجام این درمان‌های تهاجمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و محصولات آرایشی غیرضروری که اصولا درست کار نمی‌کنند و نتیجه نمی دهند، لب خود را جذاب‌تر و زیباتر نشان دهید.

می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانید چندین نکته و ترفند را امتحان کنید تا لب های خود را بزرگتر نشان دهید. در این مقاله از پزشکت مواردی وجود دارد که ارزش بررسی دارند، برخی از این موارد عبارتند از:

 لب های خود را لایه برداری کنید.

بدون شک شما نمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خواهید لب هایتان به دلیل سلول های مرده پوست پوسته پوسته و بی روح به نظر برسند؟ لایه برداری لب می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تواند پوسته پوسته شدن و سلول های مرده را به طور موثر کاهش دهد. فرآیند لایه برداری همچنین به حجیم شدن لب ها و ظاهری پرتر به آنها کمک می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند.

می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانید با شکر و روغن نارگیل یک اسکراب خانگی بسازید. شکر، منبع طبیعی اسید گلیکولیک است که می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تواند به طور موثر پوست مرده را از بین ببرد. در حالی که روغن نارگیل سرشار از ویتامین E و اسیدهای چرب است که به تغذیه و ترمیم لب های خشک کمک می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند.

شکر و روغن نارگیل را در یک کاسه مخلوط کنید. می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانید از شکر معمولی استفاده یا شکر ارگانیک یا قهوه ای را انتخاب کنید. مخلوط را با فشار ملایم روی لب های خود بمالید. با حرکات دایره ای به مدت 1 تا 2 دقیقه ماساژ دهید تا سلول های مرده پوست از بین بروند. سپس با آب گرم بشویید و با دستمال لب های خود را پاک کنید. برای جلوگیری از خشک شدن از یک بالم لب غیر سمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ استفاده کنید.

بالم لب || پزشکت

خود را هیدراته کنید.

پوست روی لب ها نمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تواند محتوای آب زیادی را حفظ کند. لب‌ها خیلی زود دچار کم آبی می‌شوند و این وضعیت می‌تواند بر ظاهر آنها تأثیر بگذارد. بنابراین، برای حفظ ظاهر نرم، حجیم و مرطوب لب‌هایتان، مقدار زیادی آب بنوشید. شما همچنین باید لب های خود را از آسیب های خورشید محافظت کنید. استفاده از یک بالم لب ساخته شده با کره های گیاهی طبیعی روی لب های شما ممکن است رطوبت را بپوشاند و همچنین محافظت در برابر آفتاب را ارائه دهد. اگرچه ممکن است این ترفند از نظر فیزیکی لب‌های شما را بزرگ‌تر نکند، اما می‌تواند آنها را پرتر و سالم‌تر نشان دهد.

کانسیلر بزنید.

گاهی اوقات، یک ترفند آرایشی ساده کمک می کند تا لب‌های شما بزرگتر دیده شود. مقدار کمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کانسیلر بزنید و لب خود را با آن آغشته کنید. سپس آن را با استفاده از خط لب زیباتر کنید. ترفند این است که این طرح را کمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خارج از خط طبیعی لب خود بکشید، چون به بزرگتر نشان دادن آن کمک می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند. مرحله آخر این است که لب های خود را با رژ لب زیباتر کنید که با رنگ خط لب شما مطابقت داشته باشد.

 آنها را کاملتر جلوه دهید.

شما می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانید به جای اینکه لب‌هایتان را بزرگتر کنید، ظاهری پرتر به آنها بدهید. برای پرتر نشان دادن آن با رژ لب شروع کنید. مرکز لب های بالا و پایین خود را با مقدار کمی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سایه چشم درخشان آغشته کنید. اگر می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خواهید لب های خود را به روشی ظریف بزرگتر نشان دهید، می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانید هایلایت را با برق لب شفاف جایگزین کنید.

 Philtrum خود را برجسته کنید.

فیلتروم ناحیه کمانی شکل در وسط لب بالایی شما است. می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانید مقدار کمی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایلایتر را به این قسمت بزنید تا لب هایتان پرتر و بزرگتر به نظر برسند. همچنین مقدار کمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برنز مات را دقیقاً زیر لب پایین خود بمالید تا بالای چانه شما قرار گیرد. این آرایش به طور موثری لب های شما را متحول می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند و به آنها ظاهری برجسته می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهد که باعث می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود بزرگتر به نظر برسند.

از نرم کننده های لب استفاده کنید.

پرکننده‌های لب محصولاتی هستند که می‌توانند لب‌هایتان را حجیم‌تر و پرتر از حد معمول نشان دهند. این محصولات به طور خاص فرموله شده اند تا لب شما را بدون نیاز به عمل جراحی متورم کنند. لیست اجزای پرکننده‌ها شامل موادی است که می‌توانند لب‌های شما را خفیف تحریک کرده و باعث تورم آن‌ها با احساس سوزن سوزن شدن شوند. اما نرم کننده های لب برای بزرگ کردن و افزایش موقت حجم آنها عمل می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند.

با این حال، اثر آنها در عرض چند ساعت شروع به از بین رفتن می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند. شما می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانید هر زمان که بخواهید از آنها استفاده کنید و نگران ایجاد تغییرات دائمی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌در لب خود نباشید.

 پرکننده های پوستی را انتخاب کنید.

پرکننده‌های پوستی می‌توانند ظاهر لب‌های شما، حجم آن‌ها و ویژگی‌های صورت شما را افزایش دهند. این درمان از ژل تزریقی مبتنی بر اسید هیالورونیک استفاده می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند. استفاده از پرکننده‌های پوستی، یک درمان زیبایی بدون درد است که در آن ژل به لب شما تزریق می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود. این یک روش کم تهاجمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ است. با این حال، اثرات این درمان موقتی است. می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانید انتظار داشته باشید که پرکننده های پوستی بین 6 تا 12 ماه دوام داشته باشند.

ماسک لب || پزشکت

ماسک های آبرسان

داشتن لب های زیبا و پرتر آرزوی هر زنی است. خبر خوب این است که می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانید از چند ترفند ساده استفاده کنید تا لب‌هایتان را پر و شاداب نشان دهید. مرطوب نگه داشتن لب ها یکی از بهترین راه ها برای بزرگتر نشان دادن آنها است. علاوه بر این، می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانید از ماسک های آبرسان برای لب های پرتر و سالم تر استفاده کنید. جدای از این نکات و گزینه‌های درمانی حرفه‌ای، می‌توانید از طریق ورزش صورت، لب‌های خود را بزرگ‌تر نشان دهید.

چه ورزش هایی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانند لب های شما را بزرگتر نشان دهند؟

صورت شما با افزایش سن عضلات و چربی خود را از دست می دهد. همچنین ممکن است شلی پوست و آسیب های ناشی از آفتاب سوختگی را تجربه کنید. همچنین با افزایش سن گردش خون نیز ممکن است به میزان قابل توجهی کاهش یابد. این عوامل بر لب‌های شما تأثیر می‌گذارند و آن‌ها را نازک‌تر نشان می‌دهند.

ورزش های صورت می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانند به شما کمک کنند ظاهری جوان داشته باشید. آنها می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانند گونه های بالایی و پایینی شما را پرتر و پوست شما را سفت تر نشان دهند. ورزش منظم صورت می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تواند ماهیچه های اطراف دهان شما را تحریک کرده و گردش خون را افزایش دهد. حتی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تواند منجر به افزایش تولید کلاژن شود و به طور بالقوه به لب های شما کمک می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند تا ظاهری حجیم و پرتر داشته باشند. در حالی که شواهد علمی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پشتوانه این ادعا نیستند، اما این تمرینات مطمئناً به شما آسیبی نمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رساند.

 سوت زدن

در این تمرین ساده، ماهیچه های لب و صورت خود را منقبض کنید. انجام منظم این کار چند بار در روز می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تواند زیبایی شما را افزایش دهد. حتی ممکن است در ناحیه اطراف لب‌هایتان مقداری تنش احساس کنید. این می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تواند به این معنی باشد که عضلات شما درگیر این فعالیت هستند.

بسته نگه داشتن

نگه داشتن لب های بسته یکی دیگر از ورزش های صورت است که می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانید آن را امتحان کنید. فقط لب‌هایتان را جمع کنید انگار می‌خواهید کسی را ببوسید و در آن حالت حدود 10 تا 15 ثانیه نگه دارید. باید این کار را 10 بار تکرار کنید. این تمرین را سه بار در روز انجام دهید.

ورزش لب || پزشکت

 حرکت لب ها از چپ به راست

دهان خود را ببندید و لب های خود را به هم نزدیک کنید. آنها را از چپ به راست حرکت دهید و بالعکس. این کار را 10 بار در هر طرف انجام دهید. این تمرین را 4 تا 5 بار در روز تکرار کنید.

سوالات متداول

آیا نیشگون گرفتن لب ، آن را بزرگتر می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند؟ خیر، این کار باعث پرتر و بزرگتر دیده شدن آنها نمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود. با این حال، ورزش کردن عضلات اطراف دهان ممکن است آنها را تقویت کند و لب‌هایتان را پرتر نشان دهد.

آیا می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانم فیلر لب را در خانه انجام دهم؟ می‌توانید از پرکننده‌های لب خانگی برای تزریق به لب‌هایتان در خانه استفاده کنید. با این حال، خطر نتایج ناشی از آن زیاد است. بنابراین، قبل از استفاده از آنها در خانه، با یک متخصص زیبایی مشورت کنید.

سخن آخر

پرکننده‌ها و کیت‌های لب تنها راه‌هایی برای بزرگ‌تر نشان دادن لب‌های شما نیستند. نکات و ترفندهای ساده دیگری نیز وجود دارد که به شما کمک می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند لب های زیبا و بزرگ تری داشته باشید. برای مثال، می‌توانید روی لب‌هایتان خط بکشید و آن‌ها را با رژ لب پر کنید و لب‌های پرتر ایجاد کنید. درمان‌های خانگی مانند آب‌رسانی و لایه‌برداری نیز به شما کمک می‌کند لب‌هایی حجیم‌تر و سالم‌تر داشته باشید. همچنین می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانید تمرینات صورت و سوت زدن را امتحان کنید تا به لب‌هایتان حجم دهید.

همین حالا سوال خودتون رو از بهترین متخصصان پزشکت بپرسید!

به این مقاله چه امتیازی می دهید؟

0 / 5. تعداد رای ها: 0

هنوز کسی نظرش را ثبت نکرده شما اولین نفر باشید.

0

مقالات مرتبط

نمایش کامنت‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره آنلاین پزشکی در هر ساعت از شبانه روز

درد پریودی در اثر تغییرات هورمونی، التهابات و مشکلات رحمی و ... در پایین شکم و لگن ایجاد میشه و ممکنه بر فعالیت‌های روزمره تأثیر منفی بگذاره. برای درمان علائمت با متخصص زنان آنلاین مشاوره تلفنی بگیر.

انتخاب نادرست یا استفاده نادرست از محصولات ضدآفتاب می تونه باعث مشکلات پوستی بشه. برای جلوگیری از بروز این مشکلات و حفظ سلامت پوستت، با متخصص پوست و مو تلفنی و تصویری مشاوره بگیر.

درد گردن ممکنه ناشی از تنش عضلانی یا مشکلات مفصلی باشه که بسیار آزار دهنده ست. تا دیر نشده علائمت رو به متخصص استخوان و مفاصل بگو و مشاوره تلفنی بگیر.

زودانزالی مشکلیه که می تونه بر زندگی جنسی و رابطه شما تأثیر منفی بگذاره. پس تا دیر نشده برای درمان علائمت با متخصص اورولوژی خصوصی و محرمانه مشاوره تلفنی بگیر.

خیانت عمل ناخوشایندیه که باعث ایجاد شک و عدم اعتماد در رابطه میشه و زندگی روابط را تحت تأثیر قرار میده. اگه با موضوع خیانت مواجه شدی و نیاز به کمک داری با متخصصان آنلاین سلامت روان 24ساعته مشاوره تلفنی بگیر.

تغذیه کودک اهمیت زیادی داره، چون تأثیر مستقیمی بر رشد و وزن سالم کودک داره. برای مشاوره تغذیه کودکتان و بهبود آن همین الان با متخصصان آنلاین اطفال24 ساعته مشاوره تلفنی بگیر.