لوگو پزشکت

مشاوره آنلاین پزشکی - پزشکت

رادیو پزشکت

راه های جوانسازی در مردان

راه های جوانسازی در مردان | پزشکت

فهرست مطالب

راه های جوانسازی در مردان

فرم با 5 گزینه

تا دیر نشده علائمتو بگو، پزشکتو بگم:


راه های جوانسازی در مردان زیاد هستند. با انتخاب مدل موی مدرن تر و ارتقا کمد لباس، خود را متناسب با روند مدرن پیش ببرید. پوست خود را مرطوب کرده و دندان های خود را سفید کنید تا صورت شما درخشش تر شود و جوانی شما را حفظ کند. اگر می خواهید جوان تر به نظر برسید، یک رژیم غذایی سالم داشته باشید، به طور منظم ورزش کنید و وضعیت بدن خود را طوری تنظیم کنید که صاف بایستید. تغییر ذهنیت یک روش عالی برای جوان ماندن در قلب و جوان تر از سن واقعی بودن می باشد. به خاطر داشته باشید، پیر شدن مشکلی ندارد و بسیاری از جوانان حتی تلاش می کنند تا پیرتر به نظر برسند.

تغییرات ظاهری و راه های جوانسازی در مردان

راه های جوانسازی در مردان | پزشکت

مدل موهای مناسب چهره خود را انتخاب کنید.

مدل موی جدید یک راه بسیار خوب برای جوان تر به نظر رسیدن است. اگر موهای شما بلند است، یک کف نرم و براق کننده می تواند یک روش عالی برای بهبود موهای شما باشد بدون اینکه به نظر برسد خیلی تلاش کرده اید. اگر ریزش مو دارید و حجم مویتان به طور چشمگیری کاهش یافته، یک انتخاب آگاهانه برای جوانسازی، تراشیدن سر است، چون به نظر نمی رسد که می خواهید چیزی را بپوشانید.

موهای خاکستری خود را رنگ و یا اصلاح کنید تا موهای شما جوان جلوه کند. اگر چند تار موی خاکستری پیدا کردید، آن ها را کوتاه کنید. اگر مو های خاکستری زیادی با سرعت بیشتری رشد می کنند، به یک سالن آرایش مراجعه کنید و موهای خود را رنگ کنید تا با رنگی که در جوانی داشت مطابقت داشته باشد. اگر سعی در جلب توجه ندارید، از رنگ آمیزی موهای خود با رنگ های روشن یا غیر طبیعی خودداری کنید.

کمد لباس خود را به روز کنید.

به سمت کمد لباس خود بروید و هر لباسی که قدیمی به نظر می رسد را شناسایی کنید. آن ها را به دیگران اهدا کرده و کمد لباس خود را مرتب کنید. به خرید بروید و چند شلوار تنگ، کت و شلوارهای شیک و پیراهن های جدید بخرید. با این وجود با دوری از وسایلی که به وضوح برای افراد بیش از 10 سال از شما بزرگتر طراحی شده اند لباس های خود را متناسب با سن خود نگه دارید.

نمی خواهد لباس هایی بخرید که برای شما خیلی جوان است. اگر در چهل سالگی هستید و بر اساس روند نوجوانان لباس می خرید. برای لباس های تجاری، برخی از کراوات های باریک راهی عالی برای برجسته بودن به عنوان جوان و مدرن است.

مراقبت از پوست را به خوبی تمرین کنید.

راه های جوانسازی در مردان | پزشکت

مراقبت از پوست باعث می شود که پوست برای مدت طولانی تری سالم و جوان به نظر برسد. به یاد داشته باشید که صورت خود را روزی دو بار یک بار صبح و یک بار قبل از خواب. بشویید. بعد از شستن صورت، یک مرطوب کننده به آن بزنید که باعث صاف و لطیف جلوه دادن پوست شما می شود و از چروک شدن آن جلوگیری می کند. همچنین باید چند بار در هفته پوست خود را با اسکراب صورت یا لایه بردار شیمیایی لایه برداری کنید. لایه برداری سلول های مرده پوست را از بین می برد و درخشش جوانتر و روشن تری به پوست می بخشد.

آسیب دیدگی در برابر آفتاب می تواند باعث پیری زودرس شود، بنابراین همیشه وقتی بیرون از منزل هستید از ضد آفتاب استفاده کنید.

هر روز لوسیون بدن بزنید تا پوست شما نرم و مرطوب بماند.

موهای ابرو، بینی و گوش خود را کوتاه کنید تا از شر موهای ناخواسته خلاص شوید. با افزایش سن، موهای داخل گوش و سوراخ های بینی شما بزرگتر و بی نظم تر می شوند. موهایی را که از بینی شما خارج می شوند را کوتاه کنید. موهای گوش را با یک قیچی مخصوص یا قیچی آرایش اصلاح کنید. ابروهای خود را به طور مرتب از نظر وجود موهایی که به نظر نمی رسند از نظر جای خود بازرسی و آن ها را منظم کوتاه کنید.

مردان

به پشت گردن خود نیز توجه کنید. برای صاف و شفاف بودن گردن خود، این قسمت را در صورت لزوم اصلاح کنید.

برای روشن و تمیز نگه داشتن دندان های خود از یک سفید کننده دندان استفاده کنید. لبخند روشن، بین جوانی و اعتماد به نفس ارتباطی برقرار می کند. اگر طی این سال ها بهداشت دندان شما کمی از بین رفته است، سفیدکننده دندان تهیه کنید و برای روشن شدن دندان ها از دستورالعمل های روی برچسب استفاده کنید. دندان های خود را مسواک بزنید و هر روز نخ دندان بکشید تا دندان های شما سالم و روشن بمانند.

لکه های روی صورت را برطرف کنید.

در صورت مشاهده لکه های خورشید، با یک متخصص پوست مشورت کنید تا ببینید آیا می توانید این لکه ها را برطرف کنید یا نه. برای از بین بردن لکه ها ممکن است بتوانید دارویی مصرف کنید یا کرم سفید کننده را به لکه بمالید. در غیر این صورت، می توانید با مراجعه به یک کلینیک جوان سازی پوست، آن ها را درمان کنید.

لکه های صورت اغلب لکه های کبدی نامیده می شوند. آن ها بی ضرر هستند، اما می توانند شما را بسیار پیرتر از سن خود نشان دهند.

با پزشک خود در مورد تهیه بوتاکس یا مواد پرکننده صحبت کنید. برای دیدن این که آیا ممکن است از یک روش پزشکی غیرتهاجمی بهره مند شوید، با پزشک مراقبت های اولیه خود صحبت کنید. تزریق بوتاکس یک روش عالی برای جوان سازی پوست و نرم شدن چین و چروک است. مواد پرکننده را می توان به پوست تزریق کرد تا پوست را بالا ببرد و ظاهر کلی نرم تری ایجاد کند. قبل از تماس با کلینیک جوان سازی، این گزینه ها را با پزشک خود در میان بگذارید.

اگر واقعاً خیلی پیر نشده اید، مصرف بیش از حد بوتاکس و مواد پرکننده در واقع می تواند اثر ناخواسته ای در پیرتر نشان دادن شما داشته باشد.

ایجاد تغییر در سبک زندگی و راه های جوانسازی در مردان

راه های جوانسازی در مردان | پزشکت

مرتباً ورزش کنید تا سالم بمانید و بهترین ظاهر خود را داشته باشید. حداقل 3 بار در هفته به باشگاه بروید و یک تمرین منظم را شروع کنید. اگر می خواهید حجم زیادی داشته باشید، تمرینات وزنه برداری را شروع کنید. متناوباً، می توانید به ورزشی تفریحی بپیوندید تا در حین تمرین از آن لذت ببرید. دویدن و تمرین یوگا روش های خوبی برای ورزش بدن شما بدون خطر آسیب دیدن از وزنه های سنگین یا ورزش های تماسی است.

تمرینات مقاومتی قلبی و سبک برای کاهش وزن بهتر از وزنه برداری است. اگر زندگی پرمشغله ای را سپری می کنید و برای یافتن راهی به سالن بدنسازی تلاش می کنید، حتی 10 دقیقه در روز ورزش می تواند باعث بهبود متابولیسم بدن شود.

برای سالم ماندن و کاهش وزن اضافی، یک رژیم غذایی سالم داشته باشید. شکر را حذف و شروع به نوشیدن آب به جای نوشابه کنید. فست فودها را کاملاً حذف کنید. مصرف غذای بی ارزش را کاهش دهید و وعده های غذایی خود را به اندازه مناسب محدود کنید. خوردن انواع میوه ها و سبزیجات هر روز و مطمئن شوید که بدن شما به اندازه کافی از مواد مغذی مورد نیاز بهرمند شده است.

افراد تمایل دارند به طور طبیعی با افزایش سن وزن خود را افزایش دهند. این بدان معنی است که شما فقط با پیرایش کردن می توانید 5-10 سال جوانتر ظاهر شوید.

بیشتر بخوابید تا هوشیار بمانید و احساس جوانی کنید.

به طور کلیشه ای، مردان سالمند تر نسبت به مردان جوان سرعت کمتری دارند و بی حال تر هستند. یکی از مهمترین دلایل بی حالی، کمبود خواب است. حداقل 8 ساعت هر شب بخوابید تا در طول روز سرحال و هوشیار باشید. اگر کاملاً بیدار باشید، مردم تصور می کنند که شما جوان تر هستید.

بایستید و صاف بنشینید تا لاغر به نظر برسید.

ستون فقرات را صاف و سینه را خوش فرم نگه دارید. این باعث می شود قد بلندتر به نظر برسید و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید و همین امر باعث می شود جوان تر دیده شوید. هنگام نشستن از خم شدن به جلو یا خم شدن به عقب خودداری کنید.

صاف ایستادن نیز کمی موجب می شود لاغرتر به نظر برسید که می تواند به شما کمک کند جوان تر دیده شوید.

چگونه مردان، جوان تر به نظر می رسند؟

مردان اگر بخواهند در ظاهر و سبک زندگی خود تغییرات جزئی ایجاد کنند، جوان تر به نظر می رسند. با انتخاب مدل موی مدرن تر و ارتقا کمد لباس، خود را متناسب با روند مدرن پیش ببرید. پوست خود را مرطوب کرده و دندان های خود را سفید کنید تا صورت شما درخشش و جوانی خود را حفظ کند. مصرف الکل را محدود کرده و سیگار را ترک کنید تا از پیری زودرس جلوگیری کنید.

مصرف زیاد الکل می تواند روند پیری را تسریع کند. استعمال طولانی مدت می تواند به پوست آسیب برساند و از طریق روش هایی که باعث می شود پیرتر شوید سلامت شما را تحت تأثیر قرار می دهد. نیکوتین موجود در سیگار می تواند رگ های خونی پوست شما را باریک کند و باعث افزایش پوست با افزایش سن شود. مصرف الکل خود را محدود و اگر سیگاری هستید سیگار را ترک کنید تا از اثرات طولانی مدت آن جلوگیری کنید. سیگار کشیدن همچنین می تواند باعث ایجاد چین و چروک زودرس پوست شود.

جوان نگهداشتن دل و راهکارهای جوانسازی در مردان

راه های جوانسازی در مردان | پزشکت

خود را در معرض غذاها، تجربیات و مکان های جدید قرار دهید. اگر مرتباً همان کارها را تکرار کنید، احساس پیری کردن آسان است. به رستوران هایی بروید که هرگز به آنها نرفته اید و غذاهایی که با آنها آشنایی ندارید را امتحان کنید. برای یادگیری یک سرگرمی یا مهارت جدید در کلاس شرکت کنید. به مکان هایی سفر کنید که هرگز نرفته اید. قرار گرفتن در معرض تجربه های جدید، جهان بینی شما را باز می کند و ذهن شما را گسترش می دهد.

مزیت دیگر این خواهد بود که باعث می شود شما در مورد چگونگی گذران وقت خود بیشتر در معرض تجربیات جدید قرار بگیرید. که می تواند شما را نسبت به سن خود جوانتر نشان دهد.

خودانگیخته باشید و بیشتر اوقات “بله” بگویید. سالمندان تمایل دارند بیشتر در شیوه های خود غرق شوند. خودجوش بودن یک راه عالی برای جوانتر از سن به نظر رسیدن است. دعوت های تصادفی را بپذیرید، موافقت کنید که وقتی افراد شما را به خانه دعوت می کنند به آنها بپیوندید و روش های بیشتری برای گفتن “بله” پیدا کنید.

این امر به ویژه در مورد پیشنهادات برای گرفتن مقداری غذا مهم است. دفعه بعد که همکارانتان شما را برای نوشیدنی های بعد از کار دعوت کردند، بگویید: “بله، بگذارید این کار را بکنیم!” به جای “من یک جور خسته ام امروز نه.” به سرعت این کلمه به گوش شما خواهد رسید که شما فرد خوبی هستید که می توانید برای اوقات خوب به آنجا بروید!

از زمان حال خود لذت ببرید.

نگران نحوه درک مردم نباشید. اگر دائماً نگران چگونگی کنار آمدن خود باشید، مردم تصور می کنند که شما سفت و سخت هستید. به طور کلی، افراد جوان کمتر در مورد پنهان کردن سن خود آگاهی دارند. همان کاری را انجام دهید که باعث خوشحالی شما می شود و از کلیشه های مربوط به پیری برای احساس جوانی چشم پوشی کنید.

به فعالیت هایی بپردازید که از جوانی از آنها لذت می برید. اما انجام کارهایی که جوان ها انجام می دهند، احساس جوانی را به شما یادآوری می کند. اگر سابقه یا فیلم مورد علاقه روزهای جوانی خود را دارید، دوباره آن را ببینید. اگر قبلاً بسکتبال بازی می کردید اما در سال های اخیر آن را رها کرده اید، در نزدیکی خود یک زمین پیدا کنید و هر چند وقت یک بار به آنجا بروید.

سخن آخر

چگونه مردان، جوان تر به نظر می رسند؟ مردان اگر بخواهند در ظاهر و سبک زندگی خود تغییرات جزئی ایجاد کنند، جوان تر به نظر می رسند. با انتخاب مدل موی مدرن تر و ارتقا کمد لباس، خود را متناسب با روند مدرن پیش ببرید. پوست خود را مرطوب کرده و دندان های خود را سفید کنید تا صورت شما درخشش و جوانی خود را حفظ کند.

 منبع:

https://www.wikihow.com/Look-Younger-(for-Men)

همین حالا سوال خودتون رو از بهترین متخصصان پزشکت بپرسید!

به این مقاله چه امتیازی می دهید؟

0 / 5. تعداد رای ها: 0

هنوز کسی نظرش را ثبت نکرده شما اولین نفر باشید.

0

مقالات مرتبط

نمایش کامنت‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره آنلاین پزشکی در هر ساعت از شبانه روز