لوگو پزشکت

رادیو پزشکت

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

چکاپ سالمندان در منزل با پزشکت

اپلیکیشن پزشکت - چکاب یالمندان در منزل
فهرست مطالب

 

با افزایش سن، احتمال بروز بیشتر بیماری‌ها و اختلالات در افراد افزایش می‌یابد. به همین دلیل، انجام آزمایش‌های جامع سالمندان این امکان را برای آن‌ها فراهم می‌کند تا بتوانند به موقع بیماری‌هایشان را کنترل و درمان کنند، قبل از اینکه شدت بیماری‌ها بیشتر شود.

امکان آزمایش در محل پزشکت به شما کمک می کند حواستان بیشتر به بزرگ تر ها باشد. زمانی که ممکن است مشغله کاری زیادی داشته باشید یا بعد مسافت مانع این شود که بهشون رسیدگی کنید پزشکت این امکان را فراهم می کند که معاینات و آزمایش های سالمندتان به موقع انجام شود.

چکاپ سالمندان می‌تواند شامل بررسی موارد مختلفی چون: قند و چربی خون، شمارش گلبول‌های خونی، بررسی‌های مربوط به تشخیص کلسیم و املاح خون، عملکرد تیروئید و فاکتورهای انعقادی، اندازه‌گیری سطح ویتامین دی و آهن، ویتامین ب۱۲، تشخیص اختلالات سیستم ایمنی و هپاتیت ب و غیره باشد.

با درخواست خدمت آزمایش در محل اپلیکیشن پزشکت چکاپ دوره ای سالمند عزیزتان در منزل و در اطمینان کامل انجام می شود.

همچنین، سالمندان می‌توانند بدون نیاز به مراجعه به مطب پزشک، از خدمات مشاوره پزشکی آنلاین به صورت چت، تلفنی، تصویری و یا خدمات ویزیت در محل شامل معاینه توسط پزشک و فوق تخصص در منزل نیز لذت ببرند. این راهکار مدرن و آسان در اپلیکیشن پزشکت، به سالمندان امکان می‌دهد تا در محیط آرام خانه خود مراقبت‌های پزشکی را دریافت کنند و از مزایای راحتی و دسترسی آسان به خدمات پزشکی برخوردار شوند.

علاوه براین پزشکت برای سالمندان خدمات پیراپزشکی مثل فیزیوتراپی جهت بهبود عملکرد حرکتی، شنوایی سنجی برای تشخیص و درمان مشکلات شنوایی و گفتاردرمانی جهت بهبود مهارت‌های گفتار و زبان را نیز ارائه می دهد. این خدمات به صورت حرفه‌ای و توسط کارشناسان و متخصصان پزشکت در منزل سالمندان ارائه می‌شوند.

خدمات پرستاری در منزل نیز شامل مراقبت های پزشکی و نظارتی بر سالمندان از جمله تزریقات، تعويض پانسمان، بخیه، تنظیم داروها و غیره نیز از طریق اپلیکیشن پزشکت در دسترس این عزیزان قرار دارد.

پزشکت رو در اینستاگرام دنبال کنید

pezeshket@

پزشکت رو در تلگرام دنبال کنید

pezeshket@

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره آنلاین پزشکی در هر ساعت از شبانه روز

نفخ و دل درد - پزشکت

نفخ شکم باعث درد شکم و تغییر در الگوی مدفوع می شه و بر کیفیت زندگی تأثیر منفی می گذاره. برای درمان علائمت با متخصص گوارش و داخی مشاوره تلفنی بگیر.

بیش-فعالی-کودک

بیش‌فعالی در کودکان می تونه باعث مشکلات تمرکز،کنترل حرکات و رفتارشون بشه. برای کنترل کودک بیش فعال بهتره با متخصص روانپزشک تلفنی مشاوره بگیری.

خشکی لب - پزشکت

خشکی لب می تونه در اثر کمبود آب، اگزما، آفتاب و غیره باشه. برای درمان علائمت با متخصص پوست و مو تلفنی و تصویری مشاوره بگیر.

اگه دستت زیاد عرق می کنه و کلافه ت کرده همین الان با متخصصان آنلاین 24 ساعته مشاوره تلفنی بگیر.

فشار خون - پزشکت

فشار خون بالا خطر سکته قلبی،بیماری‌ کلیوی و مشکلات قلبی-عروقی را افزایش میده. اگه فشارخون داری همین الان با متخصص قلب و عروق مشاوره تلفنی بگیر.

لک صورت - پزشکت

تغییرات هورمونی،آفتاب،محصولات آرایشی نامناسب و غیره می تونه باعث لک صورت بشه. برای تشخیص صحیح و درمان لک صورتت با متخصص پوست مشاوره تلفنی و تصویری بگیر.