لوگو پزشکت

رادیو پزشکت

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

گفتگوی مدیرعاملان پزشکت، دکتر دکتر و بقراط از چالش‌های پزشکی آنلاین

گفتگوی پزشکت با ماهنامه پیوست
فهرست مطالب
در یک مصاحبه جذاب با مدیرعاملان سه پلتفرم پزشکی آنلاین پزشکت، دکتر دکتر و بقراط، به چالش‌ها و فرصت‌های کسب و کار در حوزه پزشکی آنلاین پرداخته شد. این مصاحبه که توسط ماهنامه پیوست انجام شد؛ شامل نظرات مدیرعاملان درباره راه‌اندازی و رشد این پلتفرم‌ها، مسائل قانونی، رقابت با سیستم سنتی و سایر چالش‌هایی است که در این حوزه با آنها روبرو هستند.
در این مصاحبه، سپیده میرکریمی، مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار پلتفرم پزشکت، به چالش‌های قانونی در آغاز فرآیند مسیر حوزه پزشکی آنلاین اشاره کرده است.
همچنین، سپیده میرکریمی از تامین امنیت داده‌های کاربران در پلتفرم اپلیکیشن پزشکت و تلاش‌هایی که برای بهبود تجربه اینترنتی و ارائه خدمات امن و با کیفیت تر برای بیماران صورت می‌گیرد صحبت کرد.
درباره گزینش پزشکان در اپلیکیشن پزشکت، میرکریمی اظهار کرد که آنها در حوزه‌های مختلف پزشکان و مشاوران را به عنوان همکاران خود دارند و با بررسی مدارک ارسال شده توسط هر پزشک یا مشاور، همکاری را آغاز می‌کنند. صحت مدارک براساس روش‌ها و کدهای نظام پزشکی، دامپزشکی یا روان‌شناسی بررسی می‌شود . همچنین، تیم پشتیبانی پزشکت به صورت دوره‌ای مدارک پزشکان را رصد و پایش می‌کند و در صورتی که پروانه یک پزشک باطل شود، اطلاع رسانی می‌شود.
اپلیکیشن پزشکت، بزرگترین پلتفرم آنلاین پزشکی سلامتی می باشد که با حضور بیش از 5500 پزشک، فوق تخصص، مشاور و دامپزشک 24 ساعته و در هر جا امکان گفت و گو تلفنی میسر می باشد.
برای مطالعه کامل این مصاحبه لینک سایت ماهنامه پیوست را کلیک کنید.
 

همین حالا سوال خودتونو از بهترین متخصصان پزشکت بپرسید!

پزشکت رو در اینستاگرام دنبال کنید

pezeshket@

پزشکت رو در تلگرام دنبال کنید

pezeshket@

0

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره آنلاین پزشکی در هر ساعت از شبانه روز

زخم معده، ریفلاکس مری، رژیم غذایی نادرست و حتی استرس می تونه باعث سوء هاضمه بشه که بسیار ناراحت کننده ست. برای درمان مشکلات گوارشی خود با متخصص گوارش 24 ساعته مشاوره تلفنی بگیر.

مشکل خارش و سوزش پا می تونه ناشی از علل مختلفی مثل عفونت قارچی، خشکی پوست و یا مشکلات عروقی باشه که در هر صورت آزاردهنده ست. برای درمان علائمت با متخصص پوست و مو مشاوره تلفنی بگیر.

خونریزی زیاد در طول دوره پریودی ممکنه نشانه‌ای از اختلالات هورمونی، التهابات رحم، وجود تومورها، عوامل خونی و غیره باشه. اگه موقع پریودی خونریزیت زیاده تا دیر نشده با متخصص زنان مشاوره تلفنی بگیر.

درد لگن دلایل مختلفی مثل عفونت ادراری، التهاب رحم، آسیب ستون فقرات داره که میتونه زندگی روزمره شما را تحت تأثیر قرار بده. تا دیر نشده علائمت رو به متخصص استخوان و مفاصل بگو و مشاوره تلفنی بگیر.

درد سینه یک وضعیت نگران‌کننده ست که می تونه علل مختلفی مثل بیماری قلبی، ریه‌ها یا مشکلات عضلانی-اسکلتی داشته باشه. برای تشخیص صحیح با متخصصان آنلاین قلب و عروق 24 ساعته مشاوره تلفنی بگیر.

لمینت دندان یک روش زیبایی دندان‌هاست که با استفاده از لایه‌های نازک پوششی، شکل و رنگ دندان‌ها را تغییر میده. این روش برای بهبود ظاهر دندان‌های تاریک، شکسته، ترک خورده یا ناهموار استفاده میشه. اگه می خوای دندونتو لمینت کنی، بهتره با دندان پزشک آنلاین مشاوره تلفنی بگیری تا راهنماییت کنه.