لوگو پزشکت
زبان

العربی

رادیو پزشکت

کد تخفیف روز روانشناس - پزشکت

حضور پزشکت در APPEX 2024

appex

فهرست مطالب

اولین نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن ها 2024 در تاریخ دوم لغایت پنجم بهمن ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.
نمایشگاه APPEX 2024 به عنوان اولین رویداد تخصصی اپلیکیشن در ایران بستر مناسبی بود برای شناخت وضعیت فعلی صنعت اپلیکیشن در کشور و کسب ایده‌های جدید و خلاقانه و ارتباط با شرکت هایی که در این صنعت نوپا فعالیت می‌کنند.
شرکت تدبیر سلامت مرهم با ارائه اپلیکیشن پزشکت که در حوزه خدمات مشاوره آنلاین پزشکی، سلامت و دامپزشکی فعالیت دارد؛ با حضور فعال در این نمایشگاه از جدیدترین خدمات خود در حوزه سلامت و درمان رونمایی کرد.
حضور پزشکت در نمایشگاه اپکس ۲۰۲۴ این بستر را فراهم نمود تا با معرفی خدمات و قابلیت‌های ا‌پلیکیشن پزشکت به بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به این حوزه و صنعت و همچنین برگزاری جلسات متعدد با نواندیشان و صاحبان کسب و کارهای مشابه و تبادل دانش و تجربیات فی مابین گام موثری در جهت ارتقای آگاهی جمعی از صنعت خدمات پزشکی غیرحضوری برداشته شود.
بازدیدکنندگان توانستند با استفاده از نمونه‌ای از اپلیکیشن، قابلیت‌ها، خدمات و روش‌های مشاوره پزشکی آنلاین را تجربه کنند و با نمایندگان شرکت برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با همکاری و ثبت نام در اپلیکیشن و استفاده رایگان از خدمات آن در ارتباط باشند.

همین حالا سوال خودتون رو از بهترین متخصصان پزشکت بپرسید!

به این مقاله چه امتیازی می دهید؟

5 / 5. تعداد رای ها: 2

هنوز کسی نظرش را ثبت نکرده شما اولین نفر باشید.

0

مقالات مرتبط

نمایش کامنت‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره آنلاین پزشکی در هر ساعت از شبانه روز