لوگو پزشکت

رادیو پزشکت

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

گزارش فصلی بهار 1399 پزشکت

گزارش فصلی بهار 1399 پزشکت-پزشکت
فهرست مطالب

باسلام خدمت همراهان همیشگی پزشکت
ما جهت شفاف سازی مسیر خود و کمک به ارتقا فرهنگ دریافت مشاوره آنلاین به ویژه در حوزه پزشکی و سلامت، از این پس اقدام به انتشار عملکرد سه ماه اپلیکیشن پزشکت در حوزه های مختلف قابل تحلیل می نماییم.
با بررسی فایل های ارائه شده، گزارش فصلی بهار 1399 پزشکت شما می توانید از میزان مشاوره ها بر اساس تخصص، سطح تحصیلات، مخاطبین از هر استان بر اساس خود اظهاری، تعداد کابران و پزشکان و مشاوران اضافه شده، میزان آنلاینی کاربران به صورت روزانه، تعداد کاربران ios و اندروید و … مطلع شوید.
جهت سهولت بررسی گزارشات منتشر شده در کنار هر نمودار تحلیلی از آن به طور مختصر ذکر شده است.

گزارش فصلی بهار 1399 پلتفرم پزشکت

استفاده از این گزارشات بدون اجازه شرکت تدبیر سلامت مرهم شرعاً و عرفا جایز نیست .

پزشکت بزرگ ترین جامعه آنلاین پزشک و بیمار کشور

همین حالا سوال خودتونو از بهترین متخصصان پزشکت بپرسید!

پزشکت رو در اینستاگرام دنبال کنید

pezeshket@

پزشکت رو در تلگرام دنبال کنید

pezeshket@

0

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره آنلاین پزشکی در هر ساعت از شبانه روز

زخم معده، ریفلاکس مری، رژیم غذایی نادرست و حتی استرس می تونه باعث سوء هاضمه بشه که بسیار ناراحت کننده ست. برای درمان مشکلات گوارشی خود با متخصص گوارش 24 ساعته مشاوره تلفنی بگیر.

مشکل خارش و سوزش پا می تونه ناشی از علل مختلفی مثل عفونت قارچی، خشکی پوست و یا مشکلات عروقی باشه که در هر صورت آزاردهنده ست. برای درمان علائمت با متخصص پوست و مو مشاوره تلفنی بگیر.

خونریزی زیاد در طول دوره پریودی ممکنه نشانه‌ای از اختلالات هورمونی، التهابات رحم، وجود تومورها، عوامل خونی و غیره باشه. اگه موقع پریودی خونریزیت زیاده تا دیر نشده با متخصص زنان مشاوره تلفنی بگیر.

درد لگن دلایل مختلفی مثل عفونت ادراری، التهاب رحم، آسیب ستون فقرات داره که میتونه زندگی روزمره شما را تحت تأثیر قرار بده. تا دیر نشده علائمت رو به متخصص استخوان و مفاصل بگو و مشاوره تلفنی بگیر.

درد سینه یک وضعیت نگران‌کننده ست که می تونه علل مختلفی مثل بیماری قلبی، ریه‌ها یا مشکلات عضلانی-اسکلتی داشته باشه. برای تشخیص صحیح با متخصصان آنلاین قلب و عروق 24 ساعته مشاوره تلفنی بگیر.

لمینت دندان یک روش زیبایی دندان‌هاست که با استفاده از لایه‌های نازک پوششی، شکل و رنگ دندان‌ها را تغییر میده. این روش برای بهبود ظاهر دندان‌های تاریک، شکسته، ترک خورده یا ناهموار استفاده میشه. اگه می خوای دندونتو لمینت کنی، بهتره با دندان پزشک آنلاین مشاوره تلفنی بگیری تا راهنماییت کنه.