لوگو پزشکت

رادیو پزشکت

خدمات دامپزشکی در پزشکت

خدمات دامپزشکی در پزشکت
فهرست مطالب

 

حیوان خانگیتان نیاز به مراقبت و درمان دارد؟

همین حالا با استفاده از اپلیکیشن پزشکت، می‌توانید خدمات ویزیت دامپزشک را به راحتی در منزل خودتان دریافت کنید.

با اپلیکیشن پزشکت، دیگر نیازی به حمل و نقل حیوان خانگیتان به مطب دامپزشک نیست. به جای آن، با چند کلیک ساده، می‌توانید ویزیتی با دامپزشکان مجرب و متخصص درخصوص سلامت حیوان خانگیتان ترتیب دهید.

اپلیکیشن پزشکت با حضور بیش از 220 دامپزشک مجرب و متخصص کشور در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی هستند تا مشکل حیوان خانگیتان را بررسی و درمان کنند.

شما می‌توانید به صورت تصویری، تلفنی و یا چت با دامپزشک آنلاین در هر زمان و مکانی که هستید در ارتباط باشید و راهنمایی لازم را دریافت کنید.

با استفاده از اپلیکیشن پزشکت، درمان حیوان خانگیتان به راحتی در دستان شماست. نیازی به نگرانی‌ها و استرس‌های مربوط به حمل و نقل حیوان خانگی و مراجعه به مطب دامپزشک نیست. با یک کلیک، ویزیت دامپزشک را در منزلتان تجربه کنید و به حیوان خانگیتان مراقبت حرفه‌ای و کارآمدی ارائه دهید.

اپلیکیشن پزشکت، همیشه در کنار شماست تا سلامتی حیوان خانگیتان را تضمین کند.

پزشکت رو در اینستاگرام دنبال کنید

pezeshket@

پزشکت رو در تلگرام دنبال کنید

pezeshket@

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجوی مشاور و مقاله

مشاوره آنلاین پزشکی در هر ساعت از شبانه روز

نفخ و دل درد - پزشکت

نفخ شکم باعث درد شکم و تغییر در الگوی مدفوع می شه و بر کیفیت زندگی تأثیر منفی می گذاره. برای درمان علائمت با متخصص گوارش و داخی مشاوره تلفنی بگیر.

بیش-فعالی-کودک

بیش‌فعالی در کودکان می تونه باعث مشکلات تمرکز،کنترل حرکات و رفتارشون بشه. برای کنترل کودک بیش فعال بهتره با متخصص روانپزشک تلفنی مشاوره بگیری.

خشکی لب - پزشکت

خشکی لب می تونه در اثر کمبود آب، اگزما، آفتاب و غیره باشه. برای درمان علائمت با متخصص پوست و مو تلفنی و تصویری مشاوره بگیر.

اگه دستت زیاد عرق می کنه و کلافه ت کرده همین الان با متخصصان آنلاین 24 ساعته مشاوره تلفنی بگیر.

فشار خون - پزشکت

فشار خون بالا خطر سکته قلبی،بیماری‌ کلیوی و مشکلات قلبی-عروقی را افزایش میده. اگه فشارخون داری همین الان با متخصص قلب و عروق مشاوره تلفنی بگیر.

لک صورت - پزشکت

تغییرات هورمونی،آفتاب،محصولات آرایشی نامناسب و غیره می تونه باعث لک صورت بشه. برای تشخیص صحیح و درمان لک صورتت با متخصص پوست مشاوره تلفنی و تصویری بگیر.

در صورت تمایل به نصب اپلیکیشن و دریافت پشتیبانی رایگان فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

نیاز به راهنمایی دارید؟ شماره همراه خود را وارد کنید.