لوگو پزشکت

مشاوره آنلاین پزشکی - پزشکت

بهترین خدمات مشاوره آنلاین پزشکی در 2021

بهترین خدمات مشاوره آنلاین پزشکی در 2021 | پزشکت

فهرست مطالب

بهترین خدمات مشاوره آنلاین پزشکی در 2021

فرم با 5 گزینه

تا دیر نشده علائمتو بگو، پزشکتو بگم:

-----------------------------------------

خدمات مشاوره آنلاین پزشکی و برنامه های پزشکی از راه دور به شما این امکان را می دهند تا بدون نیاز به مراجعه حضوری به مطب پزشک، خدمات درمانی را بصورت مجازی دریافت کنید. در حال حاضر خدمات مشاوره آنلاین پزشکی، رواج بیشتری پیدا می کند. زیرا ما در زندگی روزمره خود بیشتر به اینترنت و تلفن های هوشمند خود متکی هستیم. اکنون می توانید برای مراقبت های اولیه، پوست، خدمات بهداشت روانی، مراقبت های بهداشتی زنان، مراقبت های بهداشتی مردان و موارد دیگر، به راحتی می توانیم با پزشکان و متخصصان مجرب به صورت آنلاین و غیرحضوری مشاوره بگیریم. برهمین اساس، ما سعی کرده ایم در این مقاله 6 مورد از بهترین خدمات مشاوره آنلاین 2021 را بررسی کرده ایم.

MDLive، بهترین خدمات مشاوره آنلاین پزشکی در 2021

MDLive به عنوان یکی از خدمات مشاوره آنلاین پزشکی از طریق مرورگر یا برنامه تلفن هوشمند در دسترس است. علاوه بر مراقبت های اولیه، خدمات پوست، درمان و خدمات روانپزشکی را ارائه می دهد. در این برنامه شما می توانید مشخصات پزشکان را مرور کرده و یک قرار ملاقات آنلاین تعیین کنید. یکی از مزیت های اصلی این برنامه این است که چت زنده را برای افراد کم شنوا مهیا می کند.

اما از موارد منفی استفاده از MDLive که مورد انتقاد کاربران قرار گرفته، عبارتند از:
  • پرداخت هزینه قبل از جلسه مشاوره پرداخت می شود.
  • زمان انتظار برای خدمات فوری می تواند طولانی باشد. (اگرچه خدمات تماس تلفنی ارائه می شود).

MDLive یک سرویس پزشکی از راه دور است که خدمات بهداشتی را به صورت 24 ساعته و 7 روزه، از طریق ویدئو کنفرانس از طریق مرورگر یا برنامه تلفن هوشمند ارائه می دهد. پزشکان MDLive می توانند بیش از 80 بیماری پزشکی غیر اضطراری مانند سرماخوردگی معمولی، آنفولانزا و صورتی چشم (ملتحمه) را درمان کنند. این سرویس همچنین ویزیت های مجازی برای پوست، مشاوره و روانپزشکی ارائه می دهد. در این برنامه ابتدا باید برای حسابی ثبت نام کنید. در آن اطلاعاتی مانند تاریخ تولد و بیمه فعلی شما (در صورت وجود) درخواست می شود. پس از ثبت نام، می توانید درخواست مربوط به نوع مراقبت مورد نظر خود را ارسال کرده و با ویدئو کنفرانس به پزشک موجود متصل شوید.

MDLive می تواند مراقبت های غیر ضروری را برای کل خانواده، از جمله کودکان ارائه دهد. اما این خدمات جایگزین ارائه دهنده مراقبت های اولیه شما نمی شود. این شرکت طیف وسیعی از طرح های بیمه را می پذیرد. یا می توانید هزینه هر بازدید را پرداخت کنید. با توجه به وب سایت این سرویس، قیمت خدمات درمانی بر اساس پوشش بیمه ای شما، در صورت وجود متفاوت است. ویزیت های تخصصی هزینه بیشتری دارد. ویزیت مجازی روانپزشکی برای ارزیابی و درمان مسائلی مانند اعتیاد یا اختلالات هراس جزء گران ترین موارد هستند.

Maven، بهترین خدمات مشاوره آنلاین پزشکی در 2021برای زنان

بهترین خدمات مشاوره آنلاین پزشکی در 2021 | پزشکت

Maven ارائه دهنده خدمات جامع سلامت از راه دور برای زنان و خانواده های آنها، از جمله مشاوره باروری، مراقبت های دوران بارداری، خدمات مامایی، مشاوره سلامت روان و مراقبت های اولیه کودکان است. قیمت جلسات مشاوره با توجه به مدت زمان ملاقات متفاوت است. قرارهای طولانی تر هزینه های اضافی را شامل می شود.

در این برنامه مشاوره با روان پزشکان می تواند گران تر باشد و از 70 دلار به مدت 40 دقیقه شروع می شود. اما نباید جایگزینی برای مراقبت های حضوری حاملگی یا خدمات مامایی در نظر گرفته شود. Maven سلامت زنان، تنظیم خانواده و مراقبت های کودکان را از طریق چت و پیام رسانی ویدئویی ارائه می دهد. خدمات پزشکی از راه دور Maven فقط مختص زنان نیست. علاوه بر مراقبت های پزشکی خانواده، خدمات فرزندخواندگی نیز ارائه می دهد.

Roman، بهترین خدمات مشاوره آنلاین با پزشکان برای مردان

Roman، روشی محرمانه برای مردان برای رفع برخی نگرانی های مربوط به سلامت جنسی است که مشاوره رایگان را به صورت غیرحضوری با پزشکان معتبر را ارائه می دهد. پزشکان می توانند داروهایی برای اختلال نعوظ، انزال زودرس، تبخال تناسلی و سایر بیماری ها تجویز کنند. اما در این اپلیشکین شما نمی توانید پزشک را خودتان را انتخاب کنید.

این برنامه بیشتر درمان های جنسی را به مردان ارائه می دهد، اما خدمات درمانی را برای تشخیص و درمان مجموعه ای از بیماری های شایع مردان مانند سلامت قلب و پروستات ارائه می دهد. خدمات رومن در درجه اول مبتنی بر پیام است، اگرچه آنها قبل از تجویز پزشک برای مردان که در ایالت هایی زندگی می کنند که نیاز به مکالمات تلفنی یا ویدیویی دارند، به صورت ویدیویی هم انجام می شود.

برای استفاده از رومن، باید در حسابی ثبت نام کنید که شامل پر کردن یک پرسشنامه متناسب با موضوع پزشکی است که به دنبال مراقبت از آن هستید. به عنوان مثال، پرسشنامه سلامت جنسی شامل سوالات متفاوتی نسبت به پرسشنامه مربوط به سلامت قلب است.

پس از ارسال پرسشنامه، در عرض 24 ساعت پیامی از پزشک دریافت خواهید کرد. این پیام اطلاعات اضافی را درخواست می کند یا برنامه درمانی ارائه می دهد که ممکن است شامل نسخه باشد. رومن، شبکه داروسازی خود را تجویز می کند و داروهای مارک اختصاصی خود را درب منزل شما ارسال می کند.

رومن تمام هزینه های خود را در وب سایت خود منتشر می کند، بنابراین شما می توانید از هزینه درمان مطلع شوید. و پس از ثبت نام در آنها، پیامهای نامحدود و رایگان پیگیری را با یک پزشک رومی دریافت می کنید.

Anytime Pediatrics، ارائه خدمات آنلاین پزشکی مختص کودکان و اطفال

بهترین خدمات مشاوره آنلاین پزشکی در 2021 | پزشکت

خدمات این برنامه به صورت شبانه روزی از طریق مرورگر یا برنامه تلفن هوشمند برای پیگیری های معمول برای کودکان مبتلا به بیماری های مزمن یا شرایط روانی در دسترس است. فقط در صورت تکمیل جلسات درمانی از شما هزینه دریافت می شود

اما این خدمات برای مراقبت های جزئی پزشکی (مانند سرماخوردگی، آنفولانزا، بثورات یا سایش) نسبت به مراقبت های فوری مناسب تر است. Anytime Pediatrics ویزیت های ویدئویی را با پزشک متخصص اطفال ارائه می دهد. این برنامه پزشکی از راه دور بسیاری از بیمه نامه ها را می پذیرد و همچنین گزینه پرداخت خصوصی را ارائه می دهد.

بردن کودکان کوچک به مرکز مراقبت های فوری یا اورژانس می تواند استرس زا باشد و Anytime Pediatrics با ارائه ویزیت های ویدئویی در راحتی، این استرس را از بین می برد. در طول بازدید ویدئویی، پزشک اطفال در هر زمان می تواند داروهایی را تجویز کرده و آنها را به داروخانه نزدیک منزل شما منتقل کند. در صورت نیاز، پزشک می تواند گواهی نامه مربوط به مدرسه را به شما ارائه دهد.

Anytime Pediatrics یک بستر پزشکی مجازی را برای هزاران متخصص اطفال فراهم می کند، به این معنی که ممکن است بتوانید از طریق این سرویس به پزشک معمولی خود دسترسی پیدا کنید.

برای استفاده از این خدمات پزشکی از راه دور کودکان، ابتدا یک حساب کاربری ایجاد کرده و سپس یک دسترسی را برای کودکی که نیاز به مراقبت دارد تنظیم می کنید. برای شرایطی مانند بثورات یا جراحات، می توانید عکس ها را برای پزشک متخصص اطفال بارگذاری کنید تا بررسی شود.

BetterHelp، بهترین مرکز مشاوره آنلاین روانپزشکی 2021

بهترین خدمات مشاوره آنلاین پزشکی در 2021 | پزشکت

BetterHelp، به شما این امکان را می دهد تا روانپزشک را براساس اعتبار، تخصص و نظرات کاربران جستجو و انتخاب کنید. مشاوره می تواند از طریق ویدئو کنفرانس، چت زنده، پیام رسانی یا تلفن انجام شود. این سرویس مبتنی بر عضویت است و هزینه آن بین 60 تا 90 دلار در هفته بسته به ارائه دهنده و یا نوع ارتباط مورد استفاده شما است.

از موارد منفی استفاده از این خدمات این است که گاهی اوقات ممکن است روزها طول بکشد تا ارائه دهنده جلسه مشاوره اولیه را تأیید کند. از طرفی هم هزینه ها می تواند افزایش یابد زیرا صورتحساب هر چهار هفته یکبار توسط کارت اعتباری یا Paypal انجام می شود. تا زمانی که عضویت خود را لغو نکنید، حتی اگر از سرویس استفاده نمی کنید، ادامه خواهد داشت.

راه های ارتباطی با BetterHelp

BetterHelp چهار راه برای دسترسی به خدمات سلامت روان ارائه می دهد: پیام رسانی، چت، تلفن یا فیلم. شما می توانید این روش ها را به هر روشی که می خواهید انتخاب کنید و مطابقت دهید.

BetterHelp خدمات مشاوره ای را برای نوجوانان، بزرگسالان و زوج ها ارائه می دهد. برای شروع، باید در یک طرح عضویت ثبت نام کنید که ماهانه صورت حساب می شود. پس از عضویت، خدمات تلفنی شما را با یک درمانگر مطابقت می دهد، که می توانید هر زمان که مایل هستید به او پیام دهید. اگر می خواهید درمان مستقیم از طریق چت تصویری انجام دهید، می توانید یک قرار ملاقات بگذارید.

در صورت نیاز. BetterHelp نیازی به وارد کردن نام کامل خود هنگام ثبت نام ندارید. بنابراین می توانید کاملاً ناشناس باقی بمانید.

درمانگران در شبکه BetterHelp شامل روانشناسان، مددکاران اجتماعی دارای مجوز، درمانگران ازدواج و خانواده و مشاوران حرفه ای هستند. این سرویس به تجویز دارو اشاره نمی کند. اگر برای نگرانی از سلامت رفتاری به دارو نیاز دارید. حتماً از قبل بپرسید که آیا درمانگر شما می تواند تجویز کند یا خیر.

HealthTap، بهترین مرکز خدمات مشاوره آنلاین پزشکی به صورت سالانه

بهترین خدمات مشاوره آنلاین پزشکی در 2021 | پزشکت

HealthTap، از طریق مرورگر و برنامه تلفن هوشمند در دسترس است و علاوه بر مراقبت های اولیه، خدمات کودکان، مشاوره و روانپزشکی نیز ارائه می شود. برای افراد غیر عضو، یک سرویس رایگان برای کمک به تصمیمات پزشکی و پاسخ به سوالات عمومی در مورد یک نگرانی خاص بهداشتی وجود دارد

اما خدمات تنها توسط تعداد انگشت شماری از بیمه گذاران سلامت تحت پوشش قرار می گیرد. خدمات رایگان یا به صورت خودکار انجام می شود. (مانند بررسی علائم آنها) یا 24 ساعت طول می کشد تا به سوال پزشکی پاسخ داده شود. بر همین اساس برای شرایط اضطراری مناسب نیست.

HealthTap یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی مجازی است. خدمات پزشکی غیر فوری را از طریق وب سایت و برنامه خود ارائه می دهد. این سرویس هم عضویت رایگان دارد. هم برنامه اشتراک سالانه که شامل بازدیدهای مجازی نامحدود از طریق پیام های ویدئویی یا متنی است.

با یک حساب رایگان، می توانید علائم را به یک رابط هوش مصنوعی وارد کنید که به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که آیا باید به پزشک مراجعه کنید یا خیر. یک حساب رایگان همچنین شامل دسترسی به پایگاه داده بزرگی از سوالات پزشک در مورد موضوعات مختلف سلامت است.

برای دریافت مراقبت های پزشکی از ارائه دهنده HealthTap، باید برای اشتراک سالانه ثبت نام کنید. سپس، می توانید شروع به ارسال پیام به پزشکان شبکه کنید یا درخواست ویزیت آنلاین کنید.

منبع:

https://www.verywellhealth.com

همین حالا سوال خودتون رو از بهترین متخصصان پزشکت بپرسید!

به این مقاله چه امتیازی می دهید؟

5 / 5. تعداد رای ها: 1

هنوز کسی نظرش را ثبت نکرده شما اولین نفر باشید.

0

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره آنلاین پزشکی در هر ساعت از شبانه روز