لوگو پزشکت

رادیو پزشکت

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

گفتگوی مدیرعاملان پزشکت، دکتر دکتر و بقراط از چالش‌های پزشکی آنلاین

گفتگوی پزشکت با ماهنامه پیوست
فهرست مطالب
در یک مصاحبه جذاب با مدیرعاملان سه پلتفرم پزشکی آنلاین پزشکت، دکتر دکتر و بقراط، به چالش‌ها و فرصت‌های کسب و کار در حوزه پزشکی آنلاین پرداخته شد. این مصاحبه که توسط ماهنامه پیوست انجام شد؛ شامل نظرات مدیرعاملان درباره راه‌اندازی و رشد این پلتفرم‌ها، مسائل قانونی، رقابت با سیستم سنتی و سایر چالش‌هایی است که در این حوزه با آنها روبرو هستند.
در این مصاحبه، سپیده میرکریمی، مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار پلتفرم پزشکت، به چالش‌های قانونی در آغاز فرآیند مسیر حوزه پزشکی آنلاین اشاره کرده است.
همچنین، سپیده میرکریمی از تامین امنیت داده‌های کاربران در پلتفرم اپلیکیشن پزشکت و تلاش‌هایی که برای بهبود تجربه اینترنتی و ارائه خدمات امن و با کیفیت تر برای بیماران صورت می‌گیرد صحبت کرد.
درباره گزینش پزشکان در اپلیکیشن پزشکت، میرکریمی اظهار کرد که آنها در حوزه‌های مختلف پزشکان و مشاوران را به عنوان همکاران خود دارند و با بررسی مدارک ارسال شده توسط هر پزشک یا مشاور، همکاری را آغاز می‌کنند. صحت مدارک براساس روش‌ها و کدهای نظام پزشکی، دامپزشکی یا روان‌شناسی بررسی می‌شود . همچنین، تیم پشتیبانی پزشکت به صورت دوره‌ای مدارک پزشکان را رصد و پایش می‌کند و در صورتی که پروانه یک پزشک باطل شود، اطلاع رسانی می‌شود.
اپلیکیشن پزشکت، بزرگترین پلتفرم آنلاین پزشکی سلامتی می باشد که با حضور بیش از 5500 پزشک، فوق تخصص، مشاور و دامپزشک 24 ساعته و در هر جا امکان گفت و گو تلفنی میسر می باشد.
برای مطالعه کامل این مصاحبه لینک سایت ماهنامه پیوست را کلیک کنید.
 

پزشکت رو در اینستاگرام دنبال کنید

pezeshket@

پزشکت رو در تلگرام دنبال کنید

pezeshket@

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره آنلاین پزشکی در هر ساعت از شبانه روز

نفخ و دل درد - پزشکت

نفخ شکم باعث درد شکم و تغییر در الگوی مدفوع می شه و بر کیفیت زندگی تأثیر منفی می گذاره. برای درمان علائمت با متخصص گوارش و داخی مشاوره تلفنی بگیر.

بیش-فعالی-کودک

بیش‌فعالی در کودکان می تونه باعث مشکلات تمرکز،کنترل حرکات و رفتارشون بشه. برای کنترل کودک بیش فعال بهتره با متخصص روانپزشک تلفنی مشاوره بگیری.

خشکی لب - پزشکت

خشکی لب می تونه در اثر کمبود آب، اگزما، آفتاب و غیره باشه. برای درمان علائمت با متخصص پوست و مو تلفنی و تصویری مشاوره بگیر.

اگه دستت زیاد عرق می کنه و کلافه ت کرده همین الان با متخصصان آنلاین 24 ساعته مشاوره تلفنی بگیر.

فشار خون - پزشکت

فشار خون بالا خطر سکته قلبی،بیماری‌ کلیوی و مشکلات قلبی-عروقی را افزایش میده. اگه فشارخون داری همین الان با متخصص قلب و عروق مشاوره تلفنی بگیر.

لک صورت - پزشکت

تغییرات هورمونی،آفتاب،محصولات آرایشی نامناسب و غیره می تونه باعث لک صورت بشه. برای تشخیص صحیح و درمان لک صورتت با متخصص پوست مشاوره تلفنی و تصویری بگیر.