لوگو پزشکت

رادیو پزشکت

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ویزیت پزشک در منزل با پزشکت

ویزیت پزشک در منزل با پزشکت
فهرست مطالب

اپلیکیشن پزشکت، به عنوان یک پلتفرم سلامت جامع، ارائه دهنده خدمات ویزیت پزشک، فوق تخصص، دامپزشک، مشاوره روان و سلامتی در منزل می‌باشد. با استفاده از پزشکت، شما به راحتی می‌توانید در هر زمانی از این خدمات استفاده کنید و پزشک یا تخصصی که نیاز دارید در منزل یا هر مکانی که هستید شما را ویزیت کند.

اگر نیاز به ویزیت پزشک دارید، اپلیکیشن پزشکت به شما این امکان را می‌دهد تا با پزشکان مجرب و متخصص در اختیار خودتان، در محیط آرام منزل خود و در زمانی که بهترین وقت برای شماست، مشاوره و درمان دریافت کنید. با استفاده از ارتباط آنلاین و امکانات تلفنی، چتی و تصویری نیز می‌توانید به صورت دقیق و کارآمد با پزشک یا مشاور خود درباره علائم، تشخیص، درمان و سایر مسائل مرتبط با سلامت خود صحبت کنید.

اپلیکیشن پزشکت همچنین از خدمات فوق تخصص‌های مختلف نیز پشتیبانی می‌کند. اگر نیاز به فوق تخصص خاصی مانند قلب و عروق، گوارش، ارتوپدی،زنان، پوست و مو،کودکان، انکولوژی، اورولوژی و غیره دارید، می‌توانید با تخصصی‌ترین پزشکان در آن حوزه در ارتباط باشید. همگی متخصصان و مشاوران آنلاین پزشکت دارای تاییدیه سازمان نظام پزشکی هستند که می‌توانند با توصیه روش‌های درمانی مناسب به شما کمک کنند.

در زمینه دامپزشکی نیز، اپلیکیشن پزشکت خدمات متخصصان دامپزشک را فراهم می‌کند. اگر صاحب دام هستید یا حیوان خانگی‌تان به مراقبت و درمان نیاز دارد، می‌توانید با دامپزشکان ما در ارتباط باشید. آنها با ارائه خدمات از جمله واکسیناسیون، مشاوره تغذیه، درمان بیماری‌ها و مراقبت‌های پایه، به شما در مراقبت از حیوان خانگی‌تان در منزل کمک می‌کنند.

پزشکت رو در اینستاگرام دنبال کنید

pezeshket@

پزشکت رو در تلگرام دنبال کنید

pezeshket@

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره آنلاین پزشکی در هر ساعت از شبانه روز

نفخ و دل درد - پزشکت

نفخ شکم باعث درد شکم و تغییر در الگوی مدفوع می شه و بر کیفیت زندگی تأثیر منفی می گذاره. برای درمان علائمت با متخصص گوارش و داخی مشاوره تلفنی بگیر.

بیش-فعالی-کودک

بیش‌فعالی در کودکان می تونه باعث مشکلات تمرکز،کنترل حرکات و رفتارشون بشه. برای کنترل کودک بیش فعال بهتره با متخصص روانپزشک تلفنی مشاوره بگیری.

خشکی لب - پزشکت

خشکی لب می تونه در اثر کمبود آب، اگزما، آفتاب و غیره باشه. برای درمان علائمت با متخصص پوست و مو تلفنی و تصویری مشاوره بگیر.

اگه دستت زیاد عرق می کنه و کلافه ت کرده همین الان با متخصصان آنلاین 24 ساعته مشاوره تلفنی بگیر.

فشار خون - پزشکت

فشار خون بالا خطر سکته قلبی،بیماری‌ کلیوی و مشکلات قلبی-عروقی را افزایش میده. اگه فشارخون داری همین الان با متخصص قلب و عروق مشاوره تلفنی بگیر.

لک صورت - پزشکت

تغییرات هورمونی،آفتاب،محصولات آرایشی نامناسب و غیره می تونه باعث لک صورت بشه. برای تشخیص صحیح و درمان لک صورتت با متخصص پوست مشاوره تلفنی و تصویری بگیر.