لوگو پزشکت

رادیو پزشکت

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

آزمایشات پزشکی در خانه با پزشکت

فهرست مطالب


پزشکت، اپلیکیشنی هوشمند و نوآورانه است که خدمات پزشکی را به خانه‌ و محل کار شما می‌آورد تا به راحتی و در کمترین زمان به خدمات پزشکی دسترسی داشته باشید. اکنون با اضافه شدن خدمات آزمایش در محل، شما می‌توانید به آسانی آزمایش‌های پزشکی خود را در محل مورد نظرتان انجام دهید. تیم ما از پرستاران و کارشناسان مجرب تشکیل شده است که با حفظ استانداردهای بالینی، به شما خدماتی ایمن و حرفه‌ای ارائه می‌دهند.

کافیست اپلیکیشن پزشکت را باز کنید و آزمایش مورد نظرتان را انتخاب کنید. سپس متخصصان ما در آزمایشگاه، برای شما وقتی را در نظر می‌گیرند که برایتان مناسب است و به آدرس مورد نظرتان می‌آیند.

یکی از خدمات آزمایش در محل که ارائه می شود، چکاپ سالمند است. این خدمت ویژه برای سالمندان عزیزمان طراحی شده است تا با احترام و مراعات کامل نیازها و وضعیت سالمندان، امکان انجام آزمایش های پزشکی و سلامتی در منزل برایشان میسر باشد.

همچنین، ما از طریق آزمایش‌های غربالگری و تست‌های خون، به شناسایی و پیشگیری از بیماری‌های جدی کمک می‌کنیم. این آزمایش‌ها و تست‌ها شامل تست خون، آزمایش ادرار و مدفوع، پاپ اسمیر، آزمایش HPV، تست زردی نوزاد، تست بارداری و … می باشد. با استفاده از اپلیکیشن پزشکت، شما می‌توانید به راحتی آزمایش‌ خود را در هر زمان و مکانی که هستید انجام دهید و نتایج آن‌ها را به صورت آنلاین دریافت کنید.

پزشکت ارائه خدمات بهتر جهت بهبود سلامت جامعه را جز مسئولیت اجتماعی خود دانسته تا در کمترین زمان دسترسی همه افراد را به بهترین خدمات پزشکی و سلامتی آسان کند.

پزشکت رو در اینستاگرام دنبال کنید

pezeshket@

پزشکت رو در تلگرام دنبال کنید

pezeshket@

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره آنلاین پزشکی در هر ساعت از شبانه روز

نفخ و دل درد - پزشکت

نفخ شکم باعث درد شکم و تغییر در الگوی مدفوع می شه و بر کیفیت زندگی تأثیر منفی می گذاره. برای درمان علائمت با متخصص گوارش و داخی مشاوره تلفنی بگیر.

بیش-فعالی-کودک

بیش‌فعالی در کودکان می تونه باعث مشکلات تمرکز،کنترل حرکات و رفتارشون بشه. برای کنترل کودک بیش فعال بهتره با متخصص روانپزشک تلفنی مشاوره بگیری.

خشکی لب - پزشکت

خشکی لب می تونه در اثر کمبود آب، اگزما، آفتاب و غیره باشه. برای درمان علائمت با متخصص پوست و مو تلفنی و تصویری مشاوره بگیر.

اگه دستت زیاد عرق می کنه و کلافه ت کرده همین الان با متخصصان آنلاین 24 ساعته مشاوره تلفنی بگیر.

فشار خون - پزشکت

فشار خون بالا خطر سکته قلبی،بیماری‌ کلیوی و مشکلات قلبی-عروقی را افزایش میده. اگه فشارخون داری همین الان با متخصص قلب و عروق مشاوره تلفنی بگیر.

لک صورت - پزشکت

تغییرات هورمونی،آفتاب،محصولات آرایشی نامناسب و غیره می تونه باعث لک صورت بشه. برای تشخیص صحیح و درمان لک صورتت با متخصص پوست مشاوره تلفنی و تصویری بگیر.