لوگو پزشکت

رادیو پزشکت

مشاوره روانشناسی آنلاین

با استفاده از مشاوره آنلاین روانشناسی، به راحتی می‌توانید با روانشناسان متخصص در هر زمان و مکانی در ارتباط باشید.  خدمات مشاوره آنلاین می‌تواند در حل مشکلاتی مثل افسردگی، احساس تنهایی، ناراحتی و سایر مسائل مفید باشد. مشاور آنلاین می‌تواند با شما در مورد تغییر رفتارهای منفی، تغییر نگرش، مشکلات روابطی و راهکارهای متعدد دیگر صحبت کند و به بهبود این احساسات به شما کمک کند. مشاوره روانشناسی آنلاین، شما می‌توانید به معتبرترین روانشناسان برجسته در سراسر کشور دسترسی داشته باشید و به سریع ترین و آسان ترین روش مشورت کنید.

مشاوره آنلاین روانشناسی در پزشکت

با توجه به اینکه افراد دیگر مانند قبل زمان و حوصله انتظار در صف مطب های پزشکی را ندارند، اپلیکیشن پزشکت کمک بسیاری در این زمینه کرده است. با اپلیکیشن پزشکت به راحتی می توانید در کمتر از چند دقیقه بدون اینکه از خانه بیرون بیایید به صورت آنلاین و در کوتاه ترین زمان با مشاور روانشناس صحبت کنید. اپلیکیشن پزشکت به شما کمک می‌کند تا با بهترین متخصصان آنلاین روانشناسی از طریق تلفنی، تصویری و متنی در هر ساعتی از شبانه روز تماس گرفته و هرگونه سوال در زمینه افسردگی، وسواس، مشکلات زناشویی، ازدواج، طلاق، مشاوره تحصیلی، تربیت کودک، مشاوره خانواده و … را بپرسید.

مشاوره تلفنی روانشناس-پزشکت

مزایای مشاوره روانشناسی غیر حضوری 

مشاوره روانشناسی آنلاین در اپلیکیشن پزشکت می‌تواند در بسیاری از موارد مفیدتر از مشاوره حضوری باشد. از جمله:

  • دسترسی آسان: با کمک اپلیکیشن پزشکت، شما می‌توانید به راحتی و در هر زمان به مشاور خود دسترسی داشته باشید.
  • انتخاب بیشتر: در پزشکت شما می‌توانید از بین صدها روانشناس معتبر درسرتاسر کشور، بهترین متخصص روانشناس آنلاین را انتخاب کنید.
  • حفظ حریم خصوصی: در اپلیکیشن پزشکت شما می توانید در محیطی امن با مشاور خود صحبت می کنید و مطمئن باشید صفحه مشاوره شما با روانشناس محرمانه است و کسی به آن دسترسی ندارد.
  • ارزان‌تر بودن: مشاوره روانشناسی آنلاین هزینه کمتری نسبت به مشاوره حضوری دارد. این به شما اجازه می‌دهد تا در هزینه های مشاوره روانشناسی خود صرفه جویی کنید.

 

مشاوره روانشناسی تلفنی 24 ساعته  

شما می توانید در هرجایی که هستید با نصب رایگان اپلیکیشن پزشکت به صدها روانشناس معتبر دسترسی پیدا کنید و در هر زمان که نیاز داشتید با متخصص روانشناس آنلاین به صورت محرمانه و ناشناس مشورت کنید.

همچنین شما می توانید قبل از مشاوره با مطالعه بیوگرافی و نظرات سایر کاربران، اطلاعات لازم در مورد روانشناس موردنظر خود مشاهده کنید تا بهترین تجربه مشاوره را داشته باشید.

مشاوره خانواده آنلاین

مشاور خانواده با استفاده از روش‌های گفتمان، مشاهده، تحلیل روابط خانوادگی و تکنیک‌های خاص به خانواده‌ها کمک می کند تا مشکلات خود را حل کرده و روابط خود را بهبود دهند. علاوه بر این، روانشناس خانواده به اعضای خانواده کمک می کند تا بیشتر با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و درک بهتری از هم داشته باشند.

روانشناسی آنلاین خانواده یکی از روش‌های مشاوره است که در آن ارتباط میان افراد خانواده و مشاور با هدف افزایش رضایت و آرامش در خانواده به صورت غیرحضوری و از طریق اینترنت برقرار می‌شود. 

این روش می‌تواند برای افرادی که در شهرها و نواحی دورافتاده و یا در شرایطی که به دلیل بیماری، کمبود وقت، هزینه های بالا‌ و یا احساس خجالت نمی توانند به مراکز مشاوره حضور پیدا کنند، بسیار مفید و کارآمد است.

در این روش، افراد خانواده با کمک یک مشاور آنلاین، به صورت مجازی با یکدیگر در ارتباط هستند و مشکلات خود را مطرح می‌کنند. این روش در مواردی که اعضای خانواده در ایجاد ارتباط و گفتگو با هم مشکل دارند، بسیار مفید است.

 

مشاوره روانشناسی آنلاین برای نوجوانان-پزشکت

مشاوره تلفنی و فوری در هر ساعت از شبانه روز برای نوجوانان و جوانان

مشاوره آنلاین روانشناسی نوجوانان

دوره نوجوانی به عنوان یک فاز انتقالی از کودکی به بلوغ، بسیار حساس و مهم است. در طول این دوره، نوجوانان با تغییرات فیزیکی، شناختی، اجتماعی و روانشناختی عمده‌ای روبرو می‌شوند که می‌تواند تأثیرات قابل توجهی بر زندگی آن‌ها داشته باشد. در زیر، برخی از عواملی که دوره نوجوانی را به یک مرحله حساس تبدیل می‌کنند را بررسی می‌کنیم:

تغییرات هورمونی: در دوره نوجوانی، سیستم هورمونی بدن تغییرات قابل توجهی را تجربه می‌کند. این تغییرات هورمونی ممکن است باعث تغییرات در رشد بدنی، رشد موهای بدن و صورت، زمان بلوغ جنسی و تغییرات مزاجی شوند. این تغییرات هورمونی می‌توانند به نوجوانان احساس ناراحتی، ناامنی و عدم قبولی از خود بدهند.

شناخت و هویت: نوجوانان در این دوره با تغییرات درک خود، ارزش‌ها، باورها و نگرش‌هایشان رو به رو می‌شوند. آن‌ها سعی می‌کنند خود را در جامعه مشخص کنند و هویت فردی خود را پیدا کنند. این فرآیند می‌تواند باعث اضطراب، تردید و نیاز به خودشناسی عمیق‌تر شود.

تغییرات اجتماعی: نوجوانان در دوره نوجوانی با تغییرات در دوستان، روابط عاطفی، جامعه و نقش اجتماعی خود مواجه می شوند. این تغییرات می‌تواند باعث احساس تنهایی و چالش‌های اجتماعی شود.

خطرات: نوجوانان در این دوره ممکن است با مسائلی مانند مخدرها، الکل، رفتارهای خطرناک، فشارهای همسالان، استرس تحصیلی و تغییرات خانوادگی روبرو شوند. این خطرات و فشارها می‌توانند به نوجوانان احساس ناامنی، ناراحتی و اضطراب بدهند.

تغییرات فرهنگی: دوره نوجوانی ممکن است با تغییرات فرهنگی و اجتماعی همراه باشد. در این دوره، نوجوانان با تأثیرات فرهنگی جامعه، انتظارات خانواده و ارزش‌های اجتماعی برخورد می‌کنند. این تغییرات می‌توانند باعث تعارضات فرهنگی، تنش‌های خانوادگی و سختی در پذیرش و تطبیق با این تغییرات شوند.

مشاوره روانشناسی غیرحضوری برای نوجوانان می‌تواند یک ابزار مهم و موثر در راهنمایی و تحقق احساس امنیت و استقلال در این دوره باشد. روانشناسان آنلاین در اپلیکیشن پزشکت با ارائه فضایی آرام و خصوصی، دسترسی آسان، ارتباط راحت و انعطاف‌پذیری زمانی، به نوجوانان کمک می کند تا با مشکلاتشان مقابله کنند، خودشناسی بیشتری داشته باشند و به رشد و توسعه شخصی خود بپردازند. 

هزینه مشاوره در پزشکت

هزینه مشاوره روانشناسی در پزشکت در مقایسه با هزینه مراجعه حضوری به مطب بسیار کم‌تر و مقرون ‌به‌صرفه تر می باشد. علاوه بر این، چنانچه تمایل دارید از روش درمان مقرون به صرفه بهره ببرید، استفاده از کدهای تخفیف پزشکت می تواند گزینه‌ای ایده آل برای شما باشد.

مشاوره روانشناسی رایگان پزشکت

برای ثبت سوال خود از مشاور، وارد بخش پرسش و پاسخ رایگان پزشکت شوید و تخصص روانشناسی را انتخاب کنید. پس از ثبت سوال خود، مشاور و روانشناس در کوتاه ترین زمان سوال شما را پاسخ می دهد.

در پزشکت چه خدماتی می دهیم؟

اپلیکیشن پزشکت این امکان را فراهم کرده تا کابران به راحتی به بهترین متخصصان و پزشکان کشور دسترسی داشته باشند و در هر نقطه‌ای از کشور به بهترین امکانات ممکن مثل ویزیت پزشک و متخصص در منزل، انجام انواع آزمایش، خدمات دامپزشکی، مراقبت های پرستاری، فیزیوتراپی، گفتار درمانی و صدها خدمات دیگر دسترسی پیدا کنند.

جستجوی مشاور و مقاله

مشاوره آنلاین پزشکی در هر ساعت از شبانه روز

در صورت تمایل به نصب اپلیکیشن و دریافت پشتیبانی رایگان فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.