لوگو پزشکت
زبان

العربی

رادیو پزشکت

کد تخفیف روز روانشناس - پزشکت

پزشکت، به عضويت انجمن تولیدکنندگان نرم افزارهای تلفن همراه ایران درآمد.

عضویت پزشکت در انجمن تولیدکنندگان موبایل

فهرست مطالب

اپلیکیشن پزشکت به عنوان یک شرکت دانش بنیان و دارنده گواهی خلاق از معاونت علمی ریاست جمهوری، مجوز نظام صنفی رایانه ای کشور و همچنین مجوز اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی، اکنون به عضويت انجمن تولیدکنندگان نرم افزارهای تلفن همراه ایران درآمد.
همچنین سرکار خانم سپیده میرکریمی مدیرعامل پزشکت، به عنوان بازرس علی البدل انجمن تولیدکنندگان نرم افزارهای تلفن همراه انتخاب شدند.
عضویت پزشکت در انجمن تولیدکنندگان نرم افزارهای تلفن همراه ایران به ما این امکان را می‌دهد تا با سایر تولیدکنندگان نرم افزار در ایران همکاری و با به اشتراک گذاری دانش و تجربیات، به رشد و توسعه بیشترمان در حوزه سلامت کمک کنیم.
اپلیکیشن پزشکت بزرگ ترین جامعه آنلاین پزشک و بیمار کشور می باشد که فرد می تواند در هر زمان و مکان که نیاز به مشورت با پزشک، دامپزشک و یا درمانگر سلامت دارد در لحظه و بدون معطلی در ارتباط باشد و بدون واسطه صحبت کند.
عضویت اپلیکیشن پزشکت در انجمن تولیدکنندگان نرم افزارهای تلفن همراه ایران نشان از تأیید و توجه به نقش فناوری و نرم افزار در صنعت سلامت است.
حمایت و پشتیبانی انجمن تولیدکنندگان نرم افزارهای تلفن همراه از اپلیکیشن‌ها و فناوری‌های نوین در حوزه سلامت نوید بهبود و ارتقاء خدمات در این حوزه را می دهد.

همین حالا سوال خودتون رو از بهترین متخصصان پزشکت بپرسید!

به این مقاله چه امتیازی می دهید؟

5 / 5. تعداد رای ها: 2

هنوز کسی نظرش را ثبت نکرده شما اولین نفر باشید.

0

مقالات مرتبط

نمایش کامنت‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره آنلاین پزشکی در هر ساعت از شبانه روز