لوگو پزشکت
زبان

العربی

رادیو پزشکت

همایش فناورانه توسعه هوش مصنوعی در هلال احمر

فهرست مطالب

رویداد فناورانه توسعه هوش مصنوعی در ماموریت‏‌‌های هلال احمر با هدف ارتقای کیفی خدمات هلال احمر و توسعه خدمات با کمک هوش مصنوعی برگزار شد.
در این رویداد، ۹۰ ایده و طرح در حوزه امدادی از سراسر کشور ارسال شدند و تنها ۱۷ طرح و ایده به مرحله داوری رسیدند.
هدف اصلی این نشست، بررسی فرصت‌ها و چالش‌های استفاده از هوش مصنوعی در ماموریت‌های هلال احمر و ارائه راهکارهای عملی و قابل اجرا برای بهبود عملکرد و کیفیت خدمات بود.
همچنین به عنوان تقدیر از نقش واقعی شرکت پزشکت با حضور مدیر عامل سپیده میرکریمی، در بهبود خدمات پزشکی و ارتقای سلامت در جامعه، پزشکت لوح خود را دریافت کرد. این لوح نمادی از تعریف و ارزش‌گذاری رسمی برای پیشرفت و تلاش‌های شرکت پزشکت در حوزه بهبود خدمات پزشکی در ماموریت‌های هلال احمر است.
این نشست با حضور رییس جمعیت هلال احمر در ساختمان صندوق توسعه و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد که نشان از تاکید و توجه دولت به توسعه و بهبود خدمات هلال احمر با استفاده از فناوری‌های نوین مانند هوش مصنوعی دارد.

همین حالا سوال خودتون رو از بهترین متخصصان پزشکت بپرسید!

به این مقاله چه امتیازی می دهید؟

5 / 5. تعداد رای ها: 2

هنوز کسی نظرش را ثبت نکرده شما اولین نفر باشید.

0

مقالات مرتبط

نمایش کامنت‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره آنلاین پزشکی در هر ساعت از شبانه روز

درد پریودی در اثر تغییرات هورمونی، التهابات و مشکلات رحمی و ... در پایین شکم و لگن ایجاد میشه و ممکنه بر فعالیت‌های روزمره تأثیر منفی بگذاره. برای درمان علائمت با متخصص زنان آنلاین مشاوره تلفنی بگیر.

انتخاب نادرست یا استفاده نادرست از محصولات ضدآفتاب می تونه باعث مشکلات پوستی بشه. برای جلوگیری از بروز این مشکلات و حفظ سلامت پوستت، با متخصص پوست و مو تلفنی و تصویری مشاوره بگیر.

درد گردن ممکنه ناشی از تنش عضلانی یا مشکلات مفصلی باشه که بسیار آزار دهنده ست. تا دیر نشده علائمت رو به متخصص استخوان و مفاصل بگو و مشاوره تلفنی بگیر.

زودانزالی مشکلیه که می تونه بر زندگی جنسی و رابطه شما تأثیر منفی بگذاره. پس تا دیر نشده برای درمان علائمت با متخصص اورولوژی خصوصی و محرمانه مشاوره تلفنی بگیر.

خیانت عمل ناخوشایندیه که باعث ایجاد شک و عدم اعتماد در رابطه میشه و زندگی روابط را تحت تأثیر قرار میده. اگه با موضوع خیانت مواجه شدی و نیاز به کمک داری با متخصصان آنلاین سلامت روان 24ساعته مشاوره تلفنی بگیر.

تغذیه کودک اهمیت زیادی داره، چون تأثیر مستقیمی بر رشد و وزن سالم کودک داره. برای مشاوره تغذیه کودکتان و بهبود آن همین الان با متخصصان آنلاین اطفال24 ساعته مشاوره تلفنی بگیر.