لوگو پزشکت

مشاوره آنلاین پزشکی - پزشکت

رادیو پزشکت

پمپ های آلت تناسلی مرد

پمپ های آلت تناسلی مرد | پزشکت

فهرست مطالب

پمپ های آلت تناسلی مرد

فرم با 5 گزینه

تا دیر نشده علائمتو بگو، پزشکتو بگم:


پمپ آلت تناسلی مرد یکی از چندین روش درمانی غیر دارویی برای اختلال نعوظ (ED) است. کار با این دستگاه ها می تواند نسبتاً آسان باشد. ولی مهم است که اقدامات احتیاطی را انجام دهید، زیرا اندکی خطر آسیب یا عوارض جانبی ناشی از استفاده نادرست وجود دارد.

پمپ آلت تناسلی نیز به عنوان یک پمپ خلاء یا یک پمپ خلاء نعوظ شناخته شده است. این دستگاه شامل موارد زیر است:

  • لوله ای که روی آلت تناسلی قرار می گیرد.
  • مهر یا حلقه ای که در اطراف پایه آلت تناسلی قرار دارد.
  • یک بسته خلا ء با باتری یا دستی که هوا را از لوله خارج می کند و باعث نعوظ می شود.

پمپ آلت تناسلی مرد احتمال دارد برای افرادی که ED خفیف دارند انتخاب مناسبی نباشد. حتی برای ED های شدید نیز کاربردی ندارد. اما اگر تشخیص داده اید که دچار ED شدید هستید، پمپ آلت تناسلی مرد احتمال دارد یک گزینه درمانی غیر دارویی باشد که می توانید از آن استفاده کنید.

اختلال نعوظ (ED) ناتوانی در گرفتن یا نگه داشتن نعوظ به اندازه کافی مناسب برای مقاربت جنسی است. گاهی از آن به عنوان ناتوانی جنسی یاد می شود، گرچه این اصطلاح اکنون کمتر استفاده می شود.

ED گاه به گاه غیر معمول نیست. بسیاری از مردان در زمان استرس آن را تجربه می کنند. با این وجود ED مکرر می تواند نشانه ای از مشکلات سلامتی باشد که نیاز به درمان دارد. همچنین می تواند نشانه ای از مشکلات عاطفی یا روابطی باشد که ممکن است لازم باشد توسط یک متخصص حل شود.

چگونه از پمپ آلت تناسلی مرد استفاده می شودد؟

پمپ های آلت تناسلی مرد | پزشکت

استفاده از پمپ آلت تناسلی مرد در ابتدا کمی سخت به نظر می رسد، اما کار با آن وسیله کاملاً ساده است.

۱-با قرار دادن لوله بر روی آلت تناسلی خود شروع کنید. برای جلوگیری از تحریک لوله، می توانید از روان کننده استفاده کنید.

۲- در صورت شارژ باتری، پمپ را روشن کنید یا از پمپ دستی برای شروع هواگیری از داخل لوله استفاده کنید. تغییر فشار هوا باعث می شود که خون را دررگ های خونی در آلت تناسلی غوطه ور شود. احتمال دارد فقط چند دقیقه طول بکشد تا نعوظ صورت بگیرد.

۳-سپس می توانید لوله را برداشته و درگیر پیش بازی یا مقاربت شوید.

مردان

حلقه آلت تناسلی مرد

بیشتر سیستم های پمپ آلت تناسلی مرد شامل یک حلقه آلت تناسلی یا یک حلقه انقباضی است که در قسمت پایه آلت تناسلی خود می بندید. هدف این است که با محدود کردن جریان خون از آلت تناسلی، به نعوظ خود کمک کند.

پس از نعوظ، می توانید حلقه انقباض را در اطراف پایه آلت تناسلی خود قرار دهید و سپس لوله را بردارید. حلقه، آلت تناسلی مرد را در محل خود نگه دارید. اما بیش از 30 دقیقه نباید طول بکشد. زیرا ممکن است بر جریان خون تأثیر بگذارد و به آلت تناسلی آسیب برسد.

مزایای پمپ آلت تناسلی مرد چیست؟

پمپ های آلت تناسلی مرد در تولید نعوظ برای اکثر افراد موثر است. مدت زمان نعوظ به فرد بستگی دارد، اما احتمال دارد 30 دقیقه یا بیشتر طول بکشد. برخی از مردان احتمال دارد از پمپ، قبل از پیش نوازی و یا درست قبل از مقاربت از آن استفاده کنند.

دستگاه ها به طور کلی مطمئن هستند و هیچ یک از عوارض جانبی را که می تواند همراه با داروهای ED باشد را ندارند. همچنین در مقایسه با ایمپلنت های آلت تناسلی که نیاز به جراحی دارند، غیرتهاجمی است.

استفاده ازپمپ آلت تناسلی مرد معمولاً در طولانی مدت نسبت به داروها یا سایر روش های درمانی هزینه کمتری دارد. زیرا می توان بدون هیچ گونه هزینه به طور مکرر از آن استفاده کرد.

پمپ آلت تناسلی مرد این مزیت را دارد که بعد از عمل مانند جراحی پروستات یا پرتودرمانی برای سرطان پروستات نیز موثر است .

یکی دیگر از مزایای پمپ آلت تناسلی مرد این است که می تواند همراه با قرص های ED یا سایر روش های درمانی بدون هیچ گونه خطر اضافی استفاده شود. برای برخی از مردان، استفاده منظم از پمپ آلت تناسلی مرد احتمال دارد منجر به نعوظ های طبیعی شود.

آیا استفاده از پمپ آلت تناسلی مرد عوارض جانبی یا خطری دارد؟

پمپ های آلت تناسلی مرد | پزشکت

وقتی که به درستی استفاده کنید، خطرات کمی هنگام استفاده از پمپ آلت تناسلی مرد وجود دارد. می توان به همان دفعاتی که بدن به درمان پاسخ می دهد، کاربرد داشته باشد. برخی از مردان احتمال دارد بتوانند یک بار در یک روز از آن استفاده کنند، در حالی که دیگران شاید نیاز به استفاده کمتر از آن داشته باشند.

مهم است که دستورالعمل های همراه با پمپ را به دقت رعایت کنید. فشار زیاد هوا در لوله می تواند به آلت تناسلی آسیب برساند. همچنین، احتمال خونریزی خفیف در زیر سطح پوست وجود دارد که می تواند لکه های قرمز کوچک یا پتشیا را روی آلت تناسلی ایجاد کند.

به دلیل ماهیت دستگاه، مقداری از خودانگیختگی برخورد جنسی را از بین می برد. برخی از مردان و همسرانشان احتمال دارد در ابتدا با استفاده از پمپ آلت تناسلی احساس ناراحتی یا ناخوشایند کنند. بعضی از آقایان همچنین توجه دارند که نعوظ در پایه آلت تناسلی گاهی دورتر از شافت احساس نمی شود.

اکثر مردان با ED متوسط می توانند از پمپ آلت تناسلی مردانه استفاده کنند، اگر داروی رقیق کننده خون مانند وارفارین (کومادین) استفاده می کنید، احتمال دارد با خطر بیشتر عوارض خونریزی داخلی روبرو شوید. اختلالات خونی، مانند کم خونی سلول داسی شکل، که فرد را در معرض خونریزی یا لخته شدن خون قرار می دهد، می تواند فرد را از استفاده ایمن از پمپ آلت تناسلی منع کند.

آیا می توانم پمپ آلت تناسلی مرد را بدون نسخه پزشک خریداری کنم؟

انواع مختلفی از این دستگاه ها در بازار وجود دارد که بسیاری از آنها مورد تایید FDA یا هیچ سازمان بهداشتی نیستند. این پمپ های آلت تناسلی مردانه بدون نسخه را می توان از فروشگاه های دارو، فروشگاه های جنسی جدید و آنلاین خریداری کرد.

با این حال، از آنجا که مورد تایید FDA نیستند، احتمال دارد ایمن و موثر نباشند. فشار داخل برخی از دستگاه های بدون نسخه شاید ایمن نباشد.

هنگام انتخاب پمپ به چه نکاتی توجه کنیم؟

پمپ های آلت تناسلی مرد | پزشکت

هنگام انتخاب پمپ آلت تناسلی مرد، مطمئن شوید که دارای محدود کننده خلا است. این ویژگی باعث می شود فشار هوا در داخل لوله خیلی زیاد نشود، که به طور زیادی می تواند به آلت تناسلی آسیب برساند.

اندازه حلقه ای که در اطراف پایه آلت تناسلی قرار می گیرد نیز مهم است. باید به اندازه کافی محکم باشد تا کار کند، اما نه خیلی محکم که ناراحت کننده باشد. برای یافتن اندازه مناسب شاید لازم باشد که اندازه های مختلف را امتحان کنید.

همچنین، در مورد مطمئن بودن پمپ آلت تناسلی که خریداری می کنید اینکه مخصوص ED باشد، توجه داشته باشید. این باید برای ایجاد نعوظ موقت و نه برای بزرگ شدن آلت تناسلی طراحی شده باشد.

شاید تبلیغاتی را در مجلات و آنلاین مشاهده کنید و یا دستگاه های خلا را در فروشگاه هایی ببینید که قول می دهند آلت تناسلی بزرگتر شود. هیچ مدرکی در مورد موثر بودن چنین دستگاه هایی وجود ندارد. احتمال دارد با استفاده یکی از آنها به آلت تناسلی خود آسیب برسانید.

هزینه پمپ آلت تناسلی مرد چقدر است؟

از آنجا که پمپ آلت تناسلی مرد یک درمان شناخته شده برای ED است، بسیاری از شرکت های بیمه حداقل بخشی از هزینه را پوشش می دهند. به طور معمول، پوشش حدود 80 درصد است. بنابراین، برای یک پمپ 500 دلاری، باید حدود 100 دلار پرداخت کنید. اگر در مورد پوشش مطمئن نیستید، مستقیماً با ارائه دهنده بیمه خود تماس بگیرید.

سایر درمان های اختلال نعوظ چیست؟

پمپ های آلت تناسلی مرد | پزشکت

پمپ آلت تناسلی مرد به طور کلی بسیار موثر است اما گزینه های درمانی دیگری نیز وجود دارد. از جمله:

  • داروهای ED خوراکی
  • کاشت آلت تناسلی مرد. یک میله مصنوعی در آلت تناسلی قرار می گیرد که می تواند با یک محلول نمکی باد کرده و باعث نعوظ شود. یک دکمه زیر پوست در نزدیکی کیسه بیضه فشار داده می شود و از یک کیسه ذخیره سازی کوچک که در کشاله ران قرار گرفته است، نمک آزاد می شود.
  • شیاف یا تزریق آلت تناسلی مرد. شیاف یک داروی کوچک و قابل حل است که در سر آلت تناسلی قرار می گیرد تا نعوظ ایجاد کند. این دارو همچنین می تواند با استفاده از یک سوزن بسیار ظریف در قاعده آلت تناسلی خود تزریق شود.

اختلال نعوظ حدود 40 درصد از مردان 40 سال به بالا و اکثریت قابل توجهی از مردان 70 ساله و بالاتر را تحت تأثیر قرار می دهد. این می تواند بر اعتماد به نفس و عزت نفس تأثیر بگذارد و منجر به بروز مشکلاتی در یک رابطه عاشقانه شود.

با این حال، دستیابی و حفظ نعوظ با استفاده از پمپ آلت تناسلی مرد، داروهای خوراکی یا سایر درمان ها یک قسمت اساسی از صمیمیت نیست. شما می توانید از راه های دیگر شریک زندگی خود را راضی کنید. و زوجین می توانند به نزدیکی و پیوند عاشقانه ای برسند که شامل آمیزش نباشد.

پمپ آلت تناسلی مرد یا سایر درمان های ED احتمال دارد ارزش بررسی داشته باشد، به خصوص اگر هر دو شریک زندگی بیمار و رویکرد مثبتی در مدیریت ED داشته باشند.

منبع:

https://www.healthline.com/health/mens-health/how-to-use-a-penis-pump#_noHeaderPrefixedContent

 

همین حالا سوال خودتون رو از بهترین متخصصان پزشکت بپرسید!

به این مقاله چه امتیازی می دهید؟

0 / 5. تعداد رای ها: 0

هنوز کسی نظرش را ثبت نکرده شما اولین نفر باشید.

0

مقالات مرتبط

نمایش کامنت‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره آنلاین پزشکی در هر ساعت از شبانه روز