لوگو پزشکت

مشاوره آنلاین پزشکی - پزشکت

رادیو پزشکت

مشاوره پزشکی کودکان

مشاوره پزشکی کودکان به صورت آنلاین برای والدین و کودکان بسیار مفید است، زیرا امکان دریافت راهنمایی و مشاوره از پزشکان متخصص در هر زمان و مکانی فراهم می‌شود.

انتخاب پلتفرم‌ آنلاین معتبر مشاوره پزشکی می‌تواند به شما کمک کند تا پزشکان متخصصی را که در زمینه کودکان تخصص دارند، پیدا کنید.

ویزیت آنلاین با متخصص کودکان 

با توجه به اینکه افراد دیگر مانند قبل زمان و حوصله انتظار در صف مطب های پزشکی را ندارند، اپلیکیشن پزشکت کمک بسیاری در این زمینه کرده است.

با اپلیکیشن پزشکت به راحتی می توانید در کمتر از چند دقیقه بدون اینکه از خانه بیرون بیایید به صورت آنلاین و در کوتاه ترین زمان با متخصص کودکان صحبت کنید و مطمئن باشید که گفتگوی شما با پزشک کاملا محرمانه و خصوصی است.

پزشکت به شما کمک می‌کند تا در هرجایی که هستید با بهترین متخصصان اطفال به صورت تلفنی، تصویری و متنی در هر ساعتی از شبانه روز تماس گرفته و هرگونه سوال در زمینه تغذیه، رشد و بی اشتهایی کودک، آسم و آلرژی، بیماری های کودکان، مشکلات گوارشی، زردی نوزاد، شب ادراری کودک، ختنه و … را بپرسید.

همچنین می توانید درخواست ویزیت در منزل دهید و یا بدون مراجعه به آزمایشگاه، برای کودک خود آزمایش چکاپ کامل و یا تست زردی نوزاد و … را از طریق اپلیکیشن پزشکت دریافت کنید.

چطوری بهترین دکتر کودکان را انتخاب کنم؟ 

در صفحه پروفایل پزشک کودکان آنلاین مورد نظر خود، وارد گزینه همین الان مشاوره بگیرید شوید.

سپس نوع مشاوره و زمان مشاوره را انتخاب کنید.

جهت مشاوره هم اکنون گزینه شروع مشاوره را بزنید.

همچنین شما می توانید با مطالعه بیوگرافی و نظرات سایر کاربران، اطلاعات لازم در مورد پزشک موردنظر را مشاهده کنید.

با دانلود اپلیکیشن‌ پزشکت، می‌توانید به راحتی با صدها پزشک متخصص اطفال در ارتباط باشید و مشاوره پزشکی آنلاین برای کودک خود دریافت کنید. همگی پزشکان آنلاین دارای مدارک و صلاحیت‌های لازم هستند و تجربه کافی در زمینه پزشکی کودکان دارند.

هزینه ویزیت آنلاین با پزشک کودکان 

هزینه ویزیت با دکتر کودکان آنلاین در پزشکت در مقایسه با هزینه مراجعه حضوری به مطب بسیار کم‌تر و مقرون ‌به‌صرفه تر می باشد.

علاوه بر این، چنانچه تمایل دارید از روش درمان مقرون به صرفه بهره ببرید، استفاده از کدهای تخفیف پزشکت می‌تواند گزینه‌ای ایده آل برای شما باشد.

مشاوره آنلاین رایگان با متخصص کودکان

برای ثبت سوال خود از دکتر کودکان، وارد بخش پرسش و پاسخ اپلیکیشن پزشکت شوید و تخصص کودکان را انتخاب کنید.

پس از اینکه سوال خود را در قسمت پرسش ها ثبت کردید، متخصص اطفال در کوتاه ترین زمان جواب سوال شما را ارسال می کند.

پرسش وپاسخ رایگان با متخصص اطفال

در پزشکت چه خدماتی می دهیم؟

اپلیکیشن پزشکت این امکان را فراهم کرده است تا کابران به راحتی به بهترین متخصصان و پزشکان کشور دسترسی داشته باشند و در هر نقطه‌ای از کشور به بهترین امکانات ممکن مثل ویزیت پزشک و متخصص در منزل، انجام انواع آزمایش، خدمات دامپزشکی، مراقبت های پرستاری، فیزیوتراپی، گفتار درمانی و صدها خدمات دیگر دسترسی پیدا کنند.

 

مشاوره آنلاین پزشکی در هر ساعت از شبانه روز