سایت پزشکت

پزشک متخصص آنلاین

پزشک متخصص آنلاین

خدمات پزشکی و سلامتی آنلاین این امکان را به شما می دهد تا با استفاده از اینترنت با مجرب ترین پزشکان و مشاوران به صورت مستقیم و در لحظه در ارتباط باشید و به صورت آنلاین ویزیت شوید.
پزشکان متخصص آنلاین در اپلیکیشن پزشکت در زمینه های مختلف مانند قلب و عروق، داخلی، عفونی و غیره در هر ساعت از شبانه روز آماده هستند تا پاسخگوی سوالات شما باشند.
با ویزیت آنلاین شما می‌توانید به راحتی و در هر زمانی که نیاز دارید، پرسش‌های پزشکی خود را در مورد بیماری‌ها، علائم، تشخیص، داروها، و غیره با پزشک آنلاین صحبت کنید و در هزینه های پزشکی خود صرفه جویی کنید.
خدمات پزشکی آنلاین در پزشکت علاوه بر مشاوره و ویزیت، خدمات دیگری مانند تجویز داروها، ارائه نسخه پزشکی، ارسال آزمایشات و غیره نیز در اختیار شما قرار می دهد.
اگر سوالاتی در زمینه مسائل زنان، کودکان، کلیه و مجاری، غدد، پوست و مو و … دارید، بهتر است با پزشکان و متخصصان آنلاین در پزشکت مشورت کنید. شما می‌توانید به صورت تلفنی، ویدیویی و متنی با پزشک خود صحبت کنید و مطمئن باشید صفحه مشاوره شما با پزشک محرمانه می ماند.

سوالات متداول

فربد:

مشاوره آنلاین چه مزایایی نسبت به ویزیت حضوری دارد؟

پزشکت

شما می توانید در هر جا و مکانی که هستید مشاوره بگیرید.

مژده:

آیا جلسات مشاوره آنلاین محرمانه هستند؟

پزشکت
بله، هیچکس جز کاربر دسترسی به صفحه مشاوره نخواهد داشت.

آیدا:

چطوری به متخصص های پزشکت اعتماد کنم؟

پزشکت
همگی پزشکان در پزشکت دارای کد نظام پزشکی هستند که در پروفایلشان ثبت شده است.

سحر:

کی می توانم با پزشک صحبت کنم؟

پزشکت
شما می توانید در هرزمان و هرجایی که هستید با پزشک خود آنلاین صحبت کنید.

سپیده:

آیا می‌توانم در مشاوره آنلاین هویتم را مخفی نگه دارم؟

پزشکت

مریم:
از کجا معلوم که نتیجه بگیرم؟
 
پزشکت
اگه می خواهید نتیجه خوبی از مشاوره بگیرید مشکل خود را کامل به پزشک بگویید تا بر اساس اطلاعات شما بهترین مشاوره دریافت کنید.

نیاز به راهنمایی دارید؟ شماره همراه خود را وارد کنید.